Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / MARKETING WIEDZY - Strona 4

MARKETING WIEDZY

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo

PrzezSebastian Szczęsny 22/12/202118/11/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideoKontynuuj

Chief scientist preparing for a video interview
MARKETING WIEDZY|Promocja nauki|Wideomarketing

Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?

PrzezKarolina Lewandowska 15/12/202021/10/2024

Miniporadnik dla badaczy na temat wystąpień w TV, w kanale wideo w Internecie, w filmach w social mediach….

Dowiedz się więcej Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?Kontynuuj

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

PrzezPatryk Cichoracki 30/10/202021/10/2024

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….

Dowiedz się więcej Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?Kontynuuj

Czarnek MEN Nasz Dziennik
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym

PrzezSebastian Szczęsny 21/10/202021/10/2024

O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił…

Dowiedz się więcej Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższymKontynuuj

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

PrzezSebastian Szczęsny 11/10/202018/10/2024

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi…

Dowiedz się więcej Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studiaKontynuuj

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)

PrzezSebastian Szczęsny 08/09/202021/10/2024

Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Dowiedz się więcej Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)Kontynuuj

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów

PrzezSebastian Szczęsny 01/09/202018/10/2024

W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie…

Dowiedz się więcej Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanówKontynuuj

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?

PrzezSebastian Szczęsny 28/11/201918/10/2024

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie…

Dowiedz się więcej Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?Kontynuuj

Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
MARKETING WIEDZY|Patronat Centrum EFEKTY

Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.

PrzezPatryk Cichoracki 19/11/201901/02/2024

EDU IT TRENDS – Nowe oblicze informatyzacji uczelni to konferencja dla władz szkół wyższych i osób odpowiedzialnych na…

Dowiedz się więcej Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.Kontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 2 3 4 5 6 7 Następna stronaNastępny
  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
MARKETING WIEDZY Baza wiedzy Strategia marketingowa
Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideo

Read More Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideoKontynuuj

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
MARKETING WIEDZY Badania i analizy Strategia marketingowa
Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

Read More Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiKontynuuj

Women's hands fill out a questionnaire.
MARKETING WIEDZY Uncategorized
Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta

Read More Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankietaKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj