Jak przygotować uczelnianą kampanię Promocyjną wykorzystując narzędzia IT do zarządzania Projektami — warsztaty kreatywne
Praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.
Praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.
Warsztaty z planowania wydarzeń promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.
Szkolenie – przygotowanie do stworzenia mini strategii promocyjnej dla wydziału, instytutu i innej jednostki uczelnianej.
Rekrutacja na studia w 2025 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…
Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna….
Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki…
Film promocyjny o studiach realizowany przez Centrum EFEKTY dla uczelni to format minifabularny – o charakterze wizerunkowym.
Kierunek pod Lupą to format wideo realizowany dla uczelni. Jest przedstawieniem studiów w formie opowieści o studentach, absolwentach, wykładowcach.
Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany