Podobne wpisy
„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – BEZPŁATNY WEBINAR 4.12.2024
PrzezSebastian Szczęsny
Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) są coraz powszechniej używane w marketingu. Dzięki nim można pracować efektywniej, oszczędzając…
Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta
PrzezSebastian Szczęsny
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…
Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
PrzezSebastian Szczęsny
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
PrzezSebastian Szczęsny
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi…
Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta
PrzezSebastian Szczęsny
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…
Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021
PrzezSebastian Szczęsny
Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.