Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Badania i analizy

Badania i analizy

Six business partners placing puzzle pieces in a circle
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?

PrzezSebastian Szczęsny 13/11/202321/10/2024

Nowe władze rektorskie i dziekańskie na wielu uczelniach i nowa ekipa w resorcie zarządzającym szkolnictwem wyższym. To zmiany,…

Dowiedz się więcej Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?Kontynuuj

Czarnek MEN Nasz Dziennik
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym

PrzezSebastian Szczęsny 21/10/202021/10/2024

O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił…

Dowiedz się więcej Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższymKontynuuj

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)

PrzezSebastian Szczęsny 08/09/202021/10/2024

Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Dowiedz się więcej Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)Kontynuuj

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów

PrzezSebastian Szczęsny 01/09/202018/10/2024

W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie…

Dowiedz się więcej Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanówKontynuuj

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?

PrzezSebastian Szczęsny 28/11/201918/10/2024

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie…

Dowiedz się więcej Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?Kontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

PrzezSebastian Szczęsny 23/01/201921/10/2024

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…

Dowiedz się więcej Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiKontynuuj

Marketing uczelni w “roku Gowina”
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Marketing uczelni w “roku Gowina”

PrzezSebastian Szczęsny 03/12/201821/10/2024

Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…

Dowiedz się więcej Marketing uczelni w “roku Gowina”Kontynuuj

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
MARKETING WIEDZY e-marketing Szkolenia
JAK OGARNĄĆ FACEBOOKA WYKORZYSTUJĄC SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ? – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025

Read More JAK OGARNĄĆ FACEBOOKA WYKORZYSTUJĄC SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ? – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025Kontynuuj

Six business partners placing puzzle pieces in a circle
MARKETING WIEDZY Badania i analizy
Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?

Read More Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?Kontynuuj

Uczelnia na miarę potrzeb
MARKETING WIEDZY Patronat Centrum EFEKTY
Uczelnia na miarę potrzeb

Read More Uczelnia na miarę potrzebKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj