Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / MARKETING WIEDZY - Strona 6

MARKETING WIEDZY

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej

PrzezIgor 08/11/201821/10/2024

Więcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019…

Dowiedz się więcej Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcejKontynuuj

Webinar
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

PrzezSebastian Szczęsny 09/12/200021/10/2024

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Dowiedz się więcej Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Kontynuuj

Social media
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 05/03/190605/03/2025

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankietaKontynuuj

Hand of a businessman shaking hands with a Android robot.
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 22/06/190521/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankietaKontynuuj

Cosmetologist filling questionnaire
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 20/12/190021/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankietaKontynuuj

Bearded man standing near sea
MARKETING WIEDZY|Uncategorized

Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice Rurytańskiej

PrzezSebastian Szczęsny 15/12/190021/10/2024

Dlaczego Jan Kowalski szedł plażą podczas sztormu zaraz po obronie pracy inżynierskiej? Co ma wspólnego z pogodą sztormową…

Dowiedz się więcej Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice RurytańskiejKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|Szkolenia

WEBINAR „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – ANKIETA

PrzezAleksander Anikowski 03/12/190004/12/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej WEBINAR „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – ANKIETAKontynuuj

Mature commercial male pilot Beautiful middle aged woman airplane captain instructor has a meeting
MARKETING WIEDZY|Szkolenia

Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 06/11/190007/11/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankietaKontynuuj

Women's hands fill out a questionnaire.
MARKETING WIEDZY|Uncategorized

Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 19/10/190021/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankietaKontynuuj

Close up of male hand showing sign of stoping, rejectioning
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI”  – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 04/06/190004/06/2025

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI”  – ankietaKontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 … 4 5 6 7 Następna stronaNastępny
  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY e-marketing Szkolenia
NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025

Read More NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025Kontynuuj

Concept of teamwork, strategy, vision or education
MARKETING WIEDZY Strategia marketingowa Szkolenia
JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNE

Read More JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNEKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY Szkolenia
WEBINAR „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – ANKIETA

Read More WEBINAR „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – ANKIETAKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj