Podobne wpisy

Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…

Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice Rurytańskiej
Dlaczego Jan Kowalski szedł plażą podczas sztormu zaraz po obronie pracy inżynierskiej? Co ma wspólnego z pogodą sztormową mniemanologia stosowana na Politechnice Rurytańskiej? Czy ten…

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności i jeszcze mocniejsze zwiększanie zaangażowania.

Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany.