Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Baza wiedzy

Baza wiedzy

Baza wiedzy|MARKETING WIEDZY|Promocja studiów w Internecie

Zabezpieczone: REKOMENDOWANE NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PRZYGOTOWANIE TEKSTÓW I REDAKCJĘ DO PROMOCJI STUDIÓW ORAZ UCZELNI

PrzezAleksander Anikowski 06/02/202506/02/2025

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: REKOMENDOWANE NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PRZYGOTOWANIE TEKSTÓW I REDAKCJĘ DO PROMOCJI STUDIÓW ORAZ UCZELNIKontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEO

PrzezSebastian Szczęsny 10/12/202411/12/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEOKontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideo

PrzezSebastian Szczęsny 18/11/202418/11/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideoKontynuuj

Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana

PrzezSebastian Szczęsny 01/10/202429/10/2024

Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna….

Dowiedz się więcej Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekanaKontynuuj

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)

PrzezSebastian Szczęsny 19/08/202421/10/2024

Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki…

Dowiedz się więcej Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)Kontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?

PrzezPatryk Cichoracki 15/02/202421/10/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?Kontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy

PrzezSebastian Szczęsny 26/06/202321/10/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczyKontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|Strategia marketingowa

Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo

PrzezSebastian Szczęsny 22/12/202118/11/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideoKontynuuj

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Strategia marketingowa|Wideomarketing

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 27/06/201921/10/2024

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać…

Dowiedz się więcej 3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Mature commercial male pilot Beautiful middle aged woman airplane captain instructor has a meeting
MARKETING WIEDZY Szkolenia
Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankieta

Read More Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankietaKontynuuj

Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
MARKETING WIEDZY Patronat Centrum EFEKTY
Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.

Read More Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.Kontynuuj

Kierunek pod Lupą (WIDEO)
MARKETING WIEDZY Wideomarketing
Kierunek pod Lupą (WIDEO)

Read More Kierunek pod Lupą (WIDEO)Kontynuuj

Woman and AI robot working together
„TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025

Read More „TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025Kontynuuj

Woman and AI robot working together
AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCH

Read More AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCHKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj