Podobne wpisy

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….

Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę…

Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice Rurytańskiej
Dlaczego Jan Kowalski szedł plażą podczas sztormu zaraz po obronie pracy inżynierskiej? Co ma wspólnego z pogodą sztormową…

Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

„AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA” – BEZPŁATNY WEBINAR 05.03.2025
Kompleksowy przegląd 20 najważniejszych trendów i 20 kluczowych zmian, które istotnie wpłyną na komunikację w social mediach w 2025 roku. Przedstawimy go podczas bezpłatnego webinaru dla promocji uczelnianej i wydziałowej. Jego program powstał na podstawie analizy 33 publikacji – artykułów, analiz, opinii eksperckich – dzięki czemu otrzymujesz najbardziej aktualną i rzetelną wiedzę o tym, co się będzie działo w mediach społecznościowych.