Podobne wpisy

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
PrzezSebastian Szczęsny
Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki…

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
PrzezPatryk Cichoracki
Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….

Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI” – ankieta
PrzezSebastian Szczęsny
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
PrzezSebastian Szczęsny
Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…
Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEO
PrzezSebastian Szczęsny
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Jak sprawnie przygotować wydarzenie uczelniane wykorzystując narzędzia IT do wspierania organizacji – warsztaty kreatywne
PrzezAleksander Anikowski
Warsztaty z planowania wydarzeń promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.