Podobne wpisy

Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…
Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEO
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

JAK OGARNĄĆ FACEBOOKA WYKORZYSTUJĄC SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ? – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z zarządzania aktywnością wydziału, instytutu, uczelni na Facebooku. Dowiesz się jak prowadzić go, zyskując jak najlepsze efekty: w tym optymalne zasięgi i interakcje z odbiorcami. Poznasz wyniki analizy dotychczasowych działań. Nabędziesz kompetencje do tworzenia różnych formatów postów przy wykorzystaniu narzędzi SI.

Jak przygotować się do wystąpienia naukowca przed kamerą?
Miniporadnik dla badaczy na temat wystąpień w TV, w kanale wideo w Internecie, w filmach w social mediach….

PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…