Podobne wpisy

Marketing uczelni w “roku Gowina”
PrzezSebastian Szczęsny
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…

PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”
PrzezIgor
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
PrzezPatryk Cichoracki
LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności…

Narzędzia IT do zarządzania projektami promocyjnymi na uczelni — Szkolenie
PrzezAleksander Anikowski
Szkolenie o narzędziach IT do zarządzania działaniami i projektami promocyjnymi uczelni wydziału i instytutu.

Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
PrzezPatryk Cichoracki
EDU IT TRENDS – Nowe oblicze informatyzacji uczelni to konferencja dla władz szkół wyższych i osób odpowiedzialnych na…
Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideo
PrzezSebastian Szczęsny
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.