Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
Uwaga – tylko 12 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów atrakcyjnych dla kandydatów na studia i wyszukiwarek internetowych na stronę WWW wydziału lub uczelni. Małe grupy warsztatowe, praca nad realną ofertą Twoich studiów, wnioski z badania opinii “idealny kierunek studiów” na Studia.pl, konsultacje indywidualne – to główne wartości szkolenia Centrum EFEKTY. Grupowa sesja warsztatowa odbędzie się w dwóch częściach: 19 lutego i 26 lutego 2021 r.
Zapisy na warsztat
Co zrobić, żeby się zarejestrować?
- Wypełnij poniższy formularz.
- Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłane zlecenie zgodnie z danymi w formularzu.
- Po otrzymaniu zlecenia odeślij podpisany dokument na adres centrum@efekty.pl.
- Otrzymasz potwierdzenie mejlowe otrzymania podpisanego zlecenia, informacje organizacyjne, a przed pierwszą sesją – link aktywacyjny do udziału w warsztacie.
Jeśli chcesz wziąć udział w warsztacie, ale nie pasuje termin – daj nam znać na centrum@efekty.pl
Dlaczego warto?
Wiele opisów studiów na stronach www uczelni i wydziałów:
- zniechęca, zamiast zachęcać do wyboru tego kierunku,
- nie przedstawia elementów przewagi konkurencyjnej,
- nie jest zoptymalizowana do wymagań Google.
Jeśli nauczysz się pisać dobrze o kierunkach studiów:
- potencjalny kandydat nie straci zainteresowanie,
- algorytmy wyszukiwarek wyżej je oceniają.
Dzięki temu Twoja internetowa rekrutacja na studia będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.
Co uzyskasz dzięki warsztatowi?
- Kompetencje copywriterskie do samodzielnego przygotowania zmodyfikowanych opisów kierunków studiów na swoją stronę WWW i dla zewnętrznych partnerów, np. na portale dla kandydatów.
- Kompetencje menadżerskie do oceny jakościowej i stawiania wymagań merytorycznych materiałów o opisach kierunków studiów, dostarczanych przez pracowników uczelni lub zewnętrznych autorów.
- Jeden kompletny opis kierunku studiów, przygotowany zgodnie z zasadami storytellingu i SEO.
Dla kogo jest nasze szkolenie?
To warsztat dla osób zajmujących się przygotowaniem treści dla kandydatów na studia na strony www wydziałów i uczelni:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. contentu i e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
Jak będzie wyglądał warsztat?
- Przygotowanie do warsztatu.
- Na 5 dni roboczych przed warsztatem przesyłasz link do jednego, wybranego opisu studiów na swojej stronie WWW.
- Pierwszy dzień warsztatu – 3 h, część teoretyczna.
- Zapoznasz się z “idealnym opisem kierunku studiów” – wynikami badania na Studia.pl i elementy wzorcowego opisu.
- Przedyskutujesz z innymi uczestnikami warsztatu, w jakim stopniu wyniki są adekwatne do sytuacji Twojej uczelni/wydziału.
- Zapoznasz się z wynikami analizy krytycznej wskazanego przez uczestników warsztatów kierunku studiów na stronie WWW uczestnika przez Centrum EFEKTY.
- Poznasz brief kreatywny, który pomoże ci przygotować opis kierunku studiów.
- Otrzymasz link do briefu kreatywnego – formularza Google Docs do wypełnienia w ramach “zadania domowego”.
- Praca własna.
- Stworzysz opis kierunku studiów, wypełniając brief w ciągu 7 dni po I części warsztatu.
- Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 7 dniach od części teoretycznej).
- Wspólnie omówimy po kolei poszczególne elementy briefu każdego z uczestników warsztatu i zgłaszamy poprawki.
- Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
- Praca własna.
- Zmodyfikujesz opis kierunku studiów po uwagach warsztatowych w briefie kreatywnym.
- Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.
- Otrzymasz analizę krytyczną stworzonego podczas warsztatu opisu kierunku studiów z uwagami do poprawki.
UWAGA:
Jeśli promujesz swoje kierunki studiów na portalu Studia.pl, dodatkowo otrzymasz wsparcie w modyfikacji ich opisów zgodnie z założeniami warsztatowymi.
Prowadzący
Sebastian Szczęsny, project manager Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.
Informacje organizacyjne
Maksymalna liczba uczestników warsztatu:
12 osób
Sposób przeprowadzenia:
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
Cena za warsztat:
Cena regularna 1499 + 23% VAT
Cena promocyjna (po podaniu kodu promocyjnego): 989,99 PLN + 23% VAT
UWAGA! Istnieje możliwość przygotowania zamkniętego warsztatu dla pracowników wydziału lub uczelni. Szczegóły: centrum@efekty.pl.