vintage teal typewriter beside book
e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne

Uwaga – tylko 12 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów atrakcyjnych dla kandydatów na studia i wyszukiwarek internetowych na stronę WWW wydziału lub uczelni. Małe grupy warsztatowe, praca nad realną ofertą Twoich studiów, wnioski z badania opinii “idealny kierunek studiów” na Studia.pl, konsultacje indywidualne – to główne wartości szkolenia Centrum EFEKTY. Grupowa sesja warsztatowa odbędzie się w dwóch częściach: 19 lutego i 26 lutego 2021 r.

Table Of Contents

Zapisy na warsztat

Co zrobić, żeby się zarejestrować?

  1. Wypełnij poniższy formularz.
  2. Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłane zlecenie zgodnie z danymi w formularzu.
  3. Po otrzymaniu zlecenia odeślij podpisany dokument na adres centrum@efekty.pl.
  4. Otrzymasz potwierdzenie mejlowe otrzymania podpisanego zlecenia, informacje organizacyjne, a przed pierwszą sesją – link aktywacyjny do udziału w warsztacie.

Jeśli chcesz wziąć udział w warsztacie, ale nie pasuje termin – daj nam znać na centrum@efekty.pl

Dlaczego warto?

Wiele opisów  studiów na stronach www uczelni i wydziałów:

  • zniechęca, zamiast zachęcać do wyboru tego kierunku,
  • nie przedstawia elementów przewagi konkurencyjnej,
  • nie jest zoptymalizowana do wymagań  Google.

Jeśli nauczysz się pisać dobrze o kierunkach studiów:

  • potencjalny kandydat nie straci zainteresowanie,
  • algorytmy wyszukiwarek wyżej je oceniają.

Dzięki temu Twoja internetowa rekrutacja na studia będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.

Co uzyskasz dzięki warsztatowi?

  1. Kompetencje copywriterskie do samodzielnego przygotowania zmodyfikowanych opisów kierunków studiów na swoją stronę WWW i dla zewnętrznych partnerów, np. na portale dla kandydatów.
  2. Kompetencje menadżerskie do oceny jakościowej i stawiania wymagań merytorycznych materiałów o opisach kierunków studiów, dostarczanych przez pracowników uczelni lub zewnętrznych autorów.
  3. Jeden kompletny opis kierunku studiów, przygotowany zgodnie z zasadami storytellingu i SEO.

Dla kogo jest nasze szkolenie?

To warsztat dla osób zajmujących się przygotowaniem treści dla kandydatów na studia na strony www wydziałów i uczelni:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. contentu i e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.

Jak będzie wyglądał warsztat?

  1. Przygotowanie do warsztatu.
    1. Na 5 dni roboczych przed warsztatem przesyłasz link do jednego, wybranego opisu studiów na swojej stronie WWW.
  1. Pierwszy dzień warsztatu – 3 h, część teoretyczna.
    1. Zapoznasz się z “idealnym opisem kierunku studiów” – wynikami badania na Studia.pl i elementy wzorcowego opisu.
    2. Przedyskutujesz z innymi uczestnikami warsztatu, w jakim stopniu wyniki są adekwatne do sytuacji Twojej uczelni/wydziału.
    3. Zapoznasz się z wynikami analizy krytycznej wskazanego przez uczestników warsztatów kierunku studiów na stronie WWW uczestnika przez Centrum EFEKTY.
    4. Poznasz brief kreatywny, który pomoże ci przygotować opis kierunku studiów.
    5. Otrzymasz link do briefu kreatywnego – formularza Google Docs do wypełnienia w ramach “zadania domowego”.
  1. Praca własna.
    1. Stworzysz opis kierunku studiów, wypełniając brief w ciągu 7 dni po I części warsztatu.
  1. Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 7 dniach od części teoretycznej).
    1. Wspólnie omówimy po kolei poszczególne elementy briefu każdego z uczestników warsztatu i zgłaszamy poprawki.
    2. Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
  1. Praca własna.
    1. Zmodyfikujesz opis kierunku studiów po uwagach warsztatowych w briefie kreatywnym.
  1. Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.
    1. Otrzymasz analizę krytyczną stworzonego podczas warsztatu opisu kierunku studiów z uwagami do poprawki.

UWAGA:

Jeśli promujesz swoje kierunki studiów na portalu Studia.pl, dodatkowo otrzymasz wsparcie w modyfikacji ich opisów zgodnie z założeniami warsztatowymi.

Prowadzący

Sebastian Szczęsny, project manager Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Informacje organizacyjne

Maksymalna liczba uczestników warsztatu:

12 osób 

Sposób przeprowadzenia:

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.

Cena za warsztat:

Cena regularna 1499 + 23% VAT

Cena promocyjna (po podaniu kodu promocyjnego): 989,99 PLN + 23% VAT

UWAGA! Istnieje możliwość przygotowania zamkniętego warsztatu dla pracowników wydziału lub uczelni. Szczegóły: centrum@efekty.pl.

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *