Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Badania i analizy

Badania i analizy

Six business partners placing puzzle pieces in a circle
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?

PrzezSebastian Szczęsny 13/11/202321/10/2024

Nowe władze rektorskie i dziekańskie na wielu uczelniach i nowa ekipa w resorcie zarządzającym szkolnictwem wyższym. To zmiany,…

Dowiedz się więcej Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?Kontynuuj

Czarnek MEN Nasz Dziennik
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym

PrzezSebastian Szczęsny 21/10/202021/10/2024

O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił…

Dowiedz się więcej Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższymKontynuuj

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)

PrzezSebastian Szczęsny 08/09/202021/10/2024

Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Dowiedz się więcej Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)Kontynuuj

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów

PrzezSebastian Szczęsny 01/09/202018/10/2024

W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie…

Dowiedz się więcej Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanówKontynuuj

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?

PrzezSebastian Szczęsny 28/11/201918/10/2024

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie…

Dowiedz się więcej Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?Kontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

PrzezSebastian Szczęsny 23/01/201921/10/2024

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…

Dowiedz się więcej Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiKontynuuj

Marketing uczelni w “roku Gowina”
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Marketing uczelni w “roku Gowina”

PrzezSebastian Szczęsny 03/12/201821/10/2024

Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…

Dowiedz się więcej Marketing uczelni w “roku Gowina”Kontynuuj

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Social media
MARKETING WIEDZY Archiwum
Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankieta

Read More Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankietaKontynuuj

Concept of teamwork, strategy, vision or education
MARKETING WIEDZY Strategia marketingowa Szkolenia
JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNE

Read More JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNEKontynuuj

MARKETING WIEDZY Baza wiedzy Strategia marketingowa
Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideo

Read More Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideoKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj