Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — Szkolenie
Celem szkolenia jest poznanie wachlarza narzędzi SI przydatnych w promocji wydziału i instytutu. Szkolenie jest dedykowane dla osób początkujących i średniozaawansowanych. Dzięki użyciu odpowiednich narzędzi i planowania można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób zaangażowanych w promocję jednostki.
Główne wartości szkolenia
- małe grupy,
- zapoznanie się z różnymi narzędziami SI przydatnymi w promocji,
- nauka z praktykiem,
- wiedza o narzędziach dostępnych bezpłatnie.
Zapisy na szkolenie
Co zrobić, żeby się zarejestrować?
Szkolenia organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.
Dlaczego warto?
Wiele wydziałów i instytutów prowadzi działania promocyjne:
- tworząc treści własnoręcznie lub przy kosztownym wsparciu zewnętrznym,
- poświęcając czas na pracę w niedostosowanych do tego narzędziach,
- angażując wielu ludzi, którzy mogliby w tym czasie wykonywać inne zadania
- nie wykorzystując szans, jakie dają narzędzia SI.
Jeśli poznasz narzędzia SI wspierające promocję:
- zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do tworzenia treści, zbierania informacji i spójnego działania,
- osiągniesz lepsze efekty swoich projektów promocyjnych,
- zmniejszysz liczbę ludzi potrzebnych do pracy w promocji.
Dzięki temu Twoja komunikacja będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.działania promocyjne w mediach społecznościowych bardziej efektywne.
Co uzyskasz dzięki szkoleniu?
- Poznasz obszary promocji, w których warto skorzystać z narzędzi SI.
- Kompetencje do samodzielnego tworzenia treści.
- Zobaczysz, jak używać narzędzi SI do tworzenia treści, grafiki i różnych formatów przydatnych w promocji cyfrowej.
- Poznasz różne narzędziach tego typu, które możesz wykorzystać w swojej pracy.
Dla kogo jest nasze szkolenie?
To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych na Facebooku, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
Jak będzie wyglądało szkolenie?
Szkolenie online – 4 h
Zaprezentuję różne narzędzia SI, przydatne w pracy promocyjnej na wydziale:
- omówię krótko sposób pracy z SI, na co zwracać uwagę, do czego wykorzystywać, jakich błędów nie popełniać,
- pokażę jak używać powszechnie dostępnych narzędzi SI do przygotowania wpisów, artykułów, zbierania danych i weryfikowania pomysłów promocyjnych (Copilot, napin.ai).
- zaprezentuję jak generować i poprawiać grafiki oraz schematy, w jaki sposób je ulepszać i rozwijać,
- zaprezentuję szczegółowo zaawansowane narzędzie, które nie tylko generuje tekst, ale także optymalizuje go do lepszej widoczności w internecie ((Neuronwriter).
Prowadzący
Aleksander Anikowski, ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR uczelni wyższych. Od 2023 roku wspiera Centrum EFEKTY swoją wiedzą i doświadczeniem.
Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA.
Pracuje jako specjalista ds. PR i marketingu w Centrum Nauki Experyment w Gdyni.
Informacje organizacyjne
Koszt warsztatu
- 700 zł + 22% VAT w przedsprzedaży
- 800 zł + 22% VAT cena regularna
Maksymalna liczba uczestników warsztatu:
9 osób w grupie
Sposób przeprowadzenia:
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
Termin kolejnego warsztatu
Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.