Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
|

Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne

Termin: 25 i 27 października 2023. Uwaga – tylko 2 x 6 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka zarządzania aktywnością na Facebooku wydziału i instytutu dla osób początkujących i średniozaawansowanych, przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. Za sprawą dobrze zarządzanego konta na FB można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób odpowiedzialnych za social media.

Główne wartości szkolenia

  • małe grupy warsztatowe,
  • analiza dotychczasowej aktywności wydziału / instytutu na FB,
  • praca nad konkretnymi formami aktywności na FB,
  • indywidualne konsultacje.
  • Dwa spotkania: w dniach 25 i 27 października 2023 r.

Jaki koszt?

Cena za warsztat:

Cena regularna 1490 PLN + 23% VAT

Cena promocyjna do 31.08.2023 r. (po podaniu kodu promocyjnego): 1266,50 PLN + 23% VAT.

Kod dostępny dla uczestników webinarów Centrum EFEKTY oraz dla klientów korzystających z innych usług. Jeśli chcesz poznać szczegóły: skontaktuj się mejlowo: centrum@efekty.pl

Zapisy na warsztat

Co zrobić, żeby się zarejestrować?

  1. Wypełnij poniższy formularz.
  2. Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłane zlecenie zgodnie z danymi w formularzu.
  3. Po otrzymaniu zlecenia odeślij podpisany dokument na adres centrum@efekty.pl.
  4. Otrzymasz potwierdzenie mejlowe otrzymania podpisanego zlecenia, informacje organizacyjne, a przed pierwszą sesją – link aktywacyjny do udziału w warsztacie.

Istnieje możliwość przygotowania zamkniętego warsztatu dla pracowników wydziału lub uczelni w uzgodnionym wcześniej terminie. Szczegóły: centrum@efekty.pl.

UWAGA! KOD RABATOWY PROSZĘ WPISAĆ PO KLIKNIĘCIU NA LINK „PODAJ KOD PROMOCYJNY” (W FORMULARZU POD TEKSTEM „MOJE ZAMÓWIENIE”) PRZED ZAZNACZENIEM LICZBY BILETÓW

Zajęcia warsztatowe 25.10.2023 i 27.10.2023

Dlaczego warto?

Wiele wydziałów i instytutów prowadzi swoją aktywność na Facebooku:

  • nie znając mechanizmów działania tego narzędzia,
  • traktując swoje media społecznościowe jak wirtualną tablicę ogłoszeń dziekanatu,
  • poświęcając zbyt dużo czasu na zarządzanie komunikacją na FB,
  • nie wykorzystując sporej części możliwości, jakie daje FB oraz zewnętrzne narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi.

Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania na Facebooku:

  • dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
  • osiągniesz lepszą interakcję w mediach społecznościowych ze studentami, pracownikami uczelni,
  • zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do przygotowania treści i publikacji na FB.

Dzięki temu Twoja komunikacja na FB będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne w mediach społecznościowych bardziej efektywne.

Co uzyskasz dzięki warsztatowi?

  1. Poznasz mechanizmy działania Facebooka oraz dostępne formy aktywności, ich wady i zalety.
  2. Kompetencje do samodzielnego przygotowania treści tekstowych, graficznych i wideo na Facebooka .
  3. Nauczysz się wykorzystywać panel administratora do zarządzania aktywnością na Facebooku.
  4. Poznasz narzędzia wspierające pracę administratora aktywności na Facebooku.

Dla kogo jest nasze szkolenie?

To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych na Facebooku, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.

Jak będzie wyglądał warsztat?

Przygotowanie do warsztatu.

  • Przed warsztatem przekazujesz uprawnienia do zarządzania profilem wydziału lub instytutu prowadzącemu warsztaty. Dzięki temu będzie mógł przeanalizować dotychczasową aktywność przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych.

Pierwszy dzień warsztatu – 3 h.

  • Dowiesz się, o co chodzi z tym całym Facebookiem, jak działa, co robić, a czego nie robić prowadząc aktywność dla wydziału i instytutu.
  • Poznasz wyniki analizy na temat dotychczasowej aktywności na Facebooku, sporządzonej przez Centrum EFEKTY – ze wskazaniem dobrych rozwiązań i zapisów wymagających poprawy.
  • Poznasz różne formy aktywności na Facebooku, dowiesz się, jak je wykorzystywać stosując narzędzia takie, jak sztuczna inteligencja, generatory memów, proste programy graficzne i panele do planowania i analizy publikacji.
  • Dowiesz się jak działa panel administratora FB czyli Meta Business Suite i dowiesz się, jak go wykorzystywać.
  • Zoptymalizujesz ustawienia swojego konta na Facebooku, aby zwiększyć jego skuteczność.

Praca własna.

  • Stworzysz różne formaty postów w ciągu 2 dni po I części warsztatu.

Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 2 dniach od części teoretycznej).

  • Wspólnie omówimy po kolei poszczególne posty każdego z uczestników warsztatu i zaproponujemy poprawki.
  • Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.

Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.

Prowadzący

Sebastian Szczęsny, project manager Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy, projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Informacje organizacyjne

Maksymalna liczba uczestników warsztatu:

Do 6 osób w grupie

Sposób przeprowadzenia:

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.

Jeśli chcesz wziąć udział w warsztacie, ale nie odpowiada Tobie termin – daj nam znać na centrum@efekty.pl

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *