|

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” – „Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe”. Konferencja odbędzie się w dniach 20–23 października 2019 roku. Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” i Uniwersytet Gdański. Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY jest partnerem wydarzenia.

Otwarcie, wykłady i panel dyskusyjny odbędą się na Uniwersytecie Gdańskim, w nowoczesnym Kampusie w Gdańsku Oliwie, a warsztaty, spotkania i pobyt uczestników Konferencji będą w hotelu usytuowanym nad samym morzem – Novotel Gdańsk Marina.

Podczas konferencji odbędzie się rozstrzygnięcie kolejnej edycji konkursu proMYK – na najlepsze projekty promujące uczelnie i ich aktywności w okresie ostatniego roku akademickiego. Centrum EFEKTY jest jednym ze sponsorów nagród w konkursie — do wygrania m.in. budżet na kampanię marketingową w serwisach internetowych Grupy Mediowej Studia.pl.

Centrum EFEKTY tradycyjnie będzie także sponsorem nagród w loterii wizytówkowej. Prosimy uczestników o zabranie swoich wizytówek.

Wszystkie, niezbędne informacje na temat konferencji znajdą Państwo na oficjalnej stronie Stowarzyszenia „PRom” – http://prom.edu.pl.

 

W czasie XXXIII Konferencji „Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe”:

  • W programie warsztaty, wykłady oraz panel dyskusyjny poprowadzą doświadczeni i cieszący się uznaniem eksperci, oraz praktycy – prof. dr hab. Jerzy Limon (Uniwersytet Gdański), prof. UW dr hab. Dariusz Tworzydło (Uniwersytet Warszawski), Adam Łaszyn (Alert Media Communications), Maciej Kosycarz (Kosycarz Foto Press), Magdalena Tokaj (Instytut Monitorowania Mediów), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), dr Katarzyna Maniszewska (Collegum Civitas), Marta Michalska (Centrum informacyjne Rządu), Katarzyna Wołowiec (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Jarosław Kret (dziennikarz, prezenter), Anna Haracz (coach).
  • Prezentacja i przygotowanie programu telewizyjnego w Laboratorium symulacji nagrań telewizyjnych i dokumentacji filmowej Uniwersytetu Gdańskiego. To najnowocześniejsze w Polsce akademickie studio telewizyjne, wyposażone w nowoczesny sprzęt telewizyjny, z wirtualną scenografią, nowoczesną reżyserką, stanowiskami do montażu materiałów filmowych, newsroomami, profesjonalnymi komputerami i specjalistycznym oprogramowaniem.
  • Stałe wydarzenia konferencji – uroczysta gala oraz rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie dorocznych nagród – proMYK 2019, loteria wizytówkowa Centrum EFEKTY, Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, wspólne spotkania, wymiana doświadczeń, integracja.

 

Program konferencji:

Panel dyskusyjny: Informować czy promować? Skuteczna komunikacja z perspektywy zawodowych komunikatorów 

Dezinformacja/fake news/hejt/mowa nienawiści/perswazja manipulacja.

Wśród panelistów zasiądą przedstawiciele instytucji publicznych, uczelni, biznesu i dziennikarze. Wprowadzenie pt. „Media i kryzys, czyli o relacjach, które niszczą” oraz moderacja – prof. Dariusz Tworzydło, kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, prezes zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, ekspert PR. Prowadzenie – dr Beata Czechowska-Derkacz, rzecznik prasowy Uniwersytetu Gdańskiego, wykładowca i pracownik naukowy Wydziału Nauk Społecznych UG, była dziennikarka i ekspert PR.

 

Ciało i głos – różne oblicza komunikacji

Dedykowany: public relations & media relations

Jarosław Kret – Dziennikarz, prezenter telewizyjny, konferansjer. Przez piętnaście lat prezentował prognozy pogody w TVP, kreując charakterystyczny styl, sposób i język prezentacji.

 

Komunikacja kryzysowa w dobie hejtu i fake news

Dedykowany: public relations & media relations

Adam Łaszyn — Praktyk public relations z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej, doradca w tym obszarze czołowych firm polskiej gospodarki z różnych branż, a także instytucji państwowych oraz organizacji pożytku publicznego. Założyciel i właściciel Alert Media Communications – agencji PR specjalizującej się w komunikacji kryzysowej oraz strategiach komunikacyjnych w nowych i tradycyjnych mediach.

 

Low budget – high quality? Challenge accepted

Dedykowany – marketing

Katarzyna Maniszewska — pracowała na rzecz organizacji pozarządowych, w mediach, w Parlamencie Europejskim i jako wykładowca na warszawskiej uczelni Collegium Civitas. Obecnie jest prorektorem Collegium Civitas ds. współpracy z zagranicą.

 

Doskonałe 4Z (zignorować, zanudzić, zmęczyć, znienawidzić), czyli jak skutecznie zamordować własną prezentację o uczelni

Dedykowany – marketing & public relations

Katarzyna Wołowiec – Kierownik Sekcji PR Centrum Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, redaktor portalu informacyjnego UEW www.portal.ue.wroc.pl oraz koordynatorka projektu edukacyjnego „Liderzy wiedzy – Liderzy sukcesu”.

 

Studenci i naukowcy w przestrzeni online. Działania na rzecz PR uczelni

Dedykowany – public relations & marketing

Monika Kaczmarek-Śliwińska – Doktor habilitowana, adiunkt Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka trzech książek i blisko stu artykułów na temat komunikowania się organizacji i public relations.

 

Przemawianie obrazem. Fotografia w PR i promocji

Dedykowany – marketing & media relations

Maciej Kosycarz – Fotoreporter, autor albumów fotograficznych i właściciel jednej z największych w Polsce agencji fotograficznych Kosycarz Foto Press/KFP. Autor kilkunastu tysięcy zdjęć publikowanych w prasie w Polsce i za granicą.

 

Content uczelni – jak komunikować prosto i zrozumiale o rzeczach trudnych i skomplikowanych?

Dedykowany – public relations & media relations

Marta Michalska – Pracuje w Centrum Informacyjnym Rządu w ramach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Uprzednio koordynatorka Zespołu ds. Komunikacji w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Od blisko dziesięciu lat związana z marketingiem, promocją i public relations.

 

Monitoring mediów jako narzędzie działań promocyjnych i komunikacyjnych na uczelni

Dedykowany: marketing & public relations

Magdalena Tokaj – Socjolog cyfrowy, kierownik ds. rozwoju badań Instytutu Monitorowania Mediów, członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Association of Internet Researchers. Specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści.

 

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *