Obszary wsparcia | Patronat Centrum EFEKTY | Strategia uczelni | System szkolnictwa wyższego

Uczelnia na miarę potrzeb

21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji “Uczelnia na miarę potrzeb”.

Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym oraz wysyłamy na miejsce naszego przedstawieciela.

Sebastian Szczęsny poprowadzi prelekcję na temat:

“Zmiany w strategii marketingowej uczelni w dobie reformy ministra Gowina”

Ponadto w konferencji weźmie udział ponad 60 osób z całego kraju odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami oraz za działania marketingowe w szkolnictwie wyższym.

Podczas tej edycji prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytania:

  • Jak reklamować uczelnie?
  • Jak zadbać o studenta z zagranicy?
  • Jak pozyskać i komunikować się z “Klientem” – studentem?
  • Co to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
  • Z jakimi problemami borykają się polskie uczelnie?
  • Czy szkolnictwo wyższe można porównywać do działalności biznesowej?

Więcej informacji dostępnych pod linkiem

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *