Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
||

JAK OGARNĄĆ FACEBOOKA WYKORZYSTUJĄC SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ? – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025

Podczas styczniowych warsztatów on line z zarządzania aktywnością jednostek uczelnianych na Facebooku nauczysz się pracować efektywniej i skuteczniej. Dowiesz się jak prowadzić go, zyskując jak najlepsze efekty: w tym optymalne zasięgi i interakcje z odbiorcami. Poznasz wyniki analizy dotychczasowych działań na swoim profilu FB wydziału, instytutu, uczelni. Nabędziesz kompetencje do tworzenia różnych formatów postów przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji.

Termin: 14-16.01.2025

Celem szkolenia jest praktyczna nauka zarządzania aktywnością na Facebooku wydziału i instytutu dla osób początkujących i średniozaawansowanych, przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. Za sprawą dobrze zarządzanego konta na FB można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób odpowiedzialnych za social media.

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej w grupie do 6 osób.

TERMINY: 14-16.01.2025

  • do 13.01.2025 godz. 16.00 – przekazanie uprawnienia do zarządzania profilem wydziału lub instytutu prowadzącemu warsztaty (szanowany czas analizy przez prowadzącego: 2 h)
  • 14.01.2025 godz. 10.00-13.00 pierwsza sesja warsztatowa, w tym wyniki analizy (3 h)
  • do 14.01.2025 godz. 16.00 – przesłanie różnych postów do analizy przygotowanych na podstawie wiedzy z pierwszego dnia warsztatowego (czas pracy własnej uczestnika: 2 h)
  • 16.01.2025 godz. 10.00-13.00 druga sesja warsztatowa (3 h)
  • do 10.06.2025 możliwość wykorzystania 1 h indywidualnej konsultacji

To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych na Facebooku, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.

To warsztat na poziomie początkującym i średniozaawansowanym.

Główne wartości szkolenia

  • małe grupy warsztatowe (do 6 osób),
  • analiza dotychczasowej aktywności wydziału / instytutu na FB,
  • praca nad konkretnymi formami aktywności na FB,
  • indywidualne konsultacje.

Wiele wydziałów i instytutów prowadzi swoją aktywność na Facebooku:

  • nie znając mechanizmów działania tego narzędzia,
  • traktując swoje media społecznościowe jak wirtualną tablicę ogłoszeń dziekanatu,
  • poświęcając zbyt dużo czasu na zarządzanie komunikacją na FB,
  • nie wykorzystując sporej części możliwości, jakie daje FB oraz zewnętrzne narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi..

Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania na Facebooku:

  • dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
  • osiągniesz lepszą interakcję w mediach społecznościowych ze studentami, pracownikami uczelni,
  • zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do przygotowania treści i publikacji na FB.

Dzięki temu Twoja komunikacja na FB będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne w mediach społecznościowych bardziej efektywne.

  1. Przygotowanie do warsztatu.
    • Przed warsztatem przekazujesz uprawnienia do zarządzania profilem wydziału lub instytutu prowadzącemu warsztaty. Dzięki temu będzie mógł przeanalizować dotychczasową aktywność przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych.
  1. Pierwszy dzień warsztatu – 3 h.
    • Dowiesz się, o co chodzi z tym całym Facebookiem, jak działa, co robić, a czego nie robić prowadząc aktywność dla wydziału i instytutu.
    • Poznasz wyniki analizy na temat dotychczasowej aktywności na Facebooku, sporządzonej przez Centrum EFEKTY – ze wskazaniem dobrych rozwiązań i zapisów wymagających poprawy.
    • Poznasz różne formy aktywności na Facebooku, dowiesz się, jak je wykorzystywać stosując narzędzia takie, jak sztuczna inteligencja, generatory memów, proste programy graficzne i panele do planowania i analizy publikacji.
    • Dowiesz się jak działa panel administratora FB czyli Meta Business Suite i dowiesz się, jak go wykorzystywać.
    • Zoptymalizujesz ustawienia swojego konta na Facebooku, aby zwiększyć jego skuteczność.
  1. Praca własna.
    • Stworzysz różne formaty postów w ciągu 2 dni po I części warsztatu.
  1. Drugi dzień warsztatu – 3 h, (po 3 dniach od części pierwszej).
    • Wspólnie omówimy po kolei poszczególne posty każdego z uczestników warsztatu i zaproponujemy poprawki.
    • Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
  1. Praca własna.
    1. Zmodyfikujesz swoje działania na FB po uwagach warsztatowych.
  1. Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.
    1. Otrzymasz analizę prowadzonych – zmodyfikowanych – działań na FN z uwagami do poprawki.

SEBASTIAN SZCZĘSNY

Project manager Centrum EFEKTY.
Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy, projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

CO UZYSKASZ DZIĘKI WARSZTATOWI?

  1. Poznasz mechanizmy działania Facebooka oraz dostępne formy aktywności, ich wady i zalety.
  2. Kompetencje do samodzielnego przygotowania treści tekstowych, graficznych i wideo na Facebooka.
  3. Nauczysz się wykorzystywać panel administratora do zarządzania aktywnością na Facebooku.
  4. Poznasz narzędzia wspierające pracę administratora aktywności na Facebooku.

CENA WARSZTATU

Opłata za szkolenie dla jednostek uczelnianych, których przedstawiciele uczestniczyli w ostatnich webinarach Centrum EFEKTY i złożą zamówienie do końca 2024 r. – 850 zł netto (plus 23% VAT)

Cena regularna 1000,00 zł netto (plus 23% VAT).

ZAMÓWIENIE

Pobierz formularz zamówienia (odesłać na adres biuro@efekty.pl):

DANE DO WPŁAT

Centrum EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań
NIP 7792511960 
Numer rachunku: 48 1140 2004 0000 3702 7958 2062
Nazwa Banku: mBank

Tytuły przelewu: Piszemy opis kierunku studiów + imię i nazwisko Uczestnika

Opłata zawiera podatek VAT (23%) – osoby planujące skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w sytuacji finansowania uczestnictwa ze środków publicznych proszone są przed uiszczeniem opłaty o poinformowanie nas o tym mailowo na adres biuro@efekty.pl oraz o dostarczenie oświadczenia o zwolnieniu z VAT zawierającego następujące informacje:

podpis osoby upoważnionej ze strony instytucji ubiegającej się o skorzystanie ze zwolnienia z VAT w kwestiach finansowych.

  • podstawę prawną,
  • imię i nazwisko uczestnika,
  • datę i nazwę szkolenia,
  • nazwę organizatora: Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.,

SPORO PRAKTYCZNYCH WSKAZÓWEK

Warsztaty były dla mnie bardzo interesujące. Dostałam sporo praktycznych wskazówek, jakiego rodzaju treści i w jakiej formie powinny trafiać na wydziałowego fanpejdża.
Przede wszystkim przekonały mnie co do sensu prowadzenia aktywnych działań na Facebooku.
Były czymś jak podmuch świeżego powietrza, jeśli chodzi o działalność promocyjną w obszarze akademicki.
Magdalena Jankowska
Promocja Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *