Narzędzia IT do zarządzania projektami promocyjnymi na uczelni — Szkolenie
Celem szkolenia jest poznanie narzędzi IT przydatnych w planowaniu, realizacji i podsumowania wydarzeń oraz akcji promocyjnych uczelni wydziału i instytutu. Szkolenie jest dedykowane dla osób początkujących i średniozaawansowanych. Dzięki użyciu odpowiednich narzędzi i planowania można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób zaangażowanych w promocję jednostki.
Główne wartości szkolenia
- małe grupy,
- zapoznanie się z narzędziami IT przydatnymi w planowaniu promocji,
- nauka z praktykiem,
- wiedza o narzędziach dostępnych bezpłatnie.
Zapisy na szkolenie
Co zrobić, żeby się zarejestrować?
Szkolenia organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.
Dlaczego warto?
Wiele wydziałów i instytutów prowadzi działania promocyjne:
- organizując działania promocyjne „tu i teraz”,
- pomijając istotne dla skutecznej promocji elementy, jak ocena ryzyka, czy ewaluacja efektów,
- poświęcając czas na pracę w niedostosowanych do tego narzędziach,
- nie wykorzystując szans, jakie dają narzędzia IT do lepszej wymiany informacji i sprawnej realizacji działań promocyjnych.
Jeśli nauczysz się lepiej planować i realizować działania promocyjne:
- dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
- osiągniesz lepsze efekty swoich projektów promocyjnych,
- zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do planowania i zarządzania kampaniami lub wydarzeniami.
Dzięki temu Twoja komunikacja będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.
Co uzyskasz dzięki szkoleniu?
- Poznasz mechanizmy planowania przedsięwzięć promocyjnych.
- Kompetencje do samodzielnego przygotowania wydarzeń w dedykowanych narzędziach IT (np. Trello).
- Zobaczysz, jak używać narzędzi do budowania jego interakcji z innymi i wykorzystania do celów promocyjnych we współpracy z zespołem.
- Dowiesz się o różnych narzędziach tej klasy, które możesz wykorzystać w swojej pracy.
Dla kogo jest nasze szkolenie?
To szkolenie dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
Jak będzie wyglądało szkolenie?
Szkolenie online – 4 h
Zaprezentuję różne narzędzia SI, przydatne w pracy promocyjnej na wydziale.
- Dowiesz się, jak zaplanować wydarzenia, żeby od początkowych etapów pracy nad nimi dojść do skutecznych rezultatów.
- Poznasz różne narzędzia, przydatne do planowania wydarzeń.
- Opanujesz narzędzie IT (Trello), w którym będziemy pracować: nauczysz się budować swoją przestrzeń roboczą, komponować tablicę, dodawać interakcje i pliki zewnętrzne, wprowadzisz reguły, które pozwolą Ci automatycznie zarządzać procesem.
Prowadzący
Aleksander Anikowski, ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR uczelni wyższych. Od 2023 roku wspiera Centrum EFEKTY swoją wiedzą i doświadczeniem.
Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA.
Pracuje jako specjalista ds. PR i marketingu w Centrum Nauki Experyment w Gdyni.
Informacje organizacyjne
Koszt szkolenia
- 700 zł + 22% VAT w przedsprzedaży
- 800 zł + 22% VAT cena regularna
Maksymalna liczba uczestników szkolenia:
9 osób w grupie
Sposób przeprowadzenia:
Szkolenie odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
Termin kolejnego szkolenia
Szkolenia organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.