Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / e-marketing - Strona 2

e-marketing

Mature commercial male pilot Beautiful middle aged woman airplane captain instructor has a meeting
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa|Szkolenia

”Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”- bezpłatny webinar: Listopad 2024

PrzezSebastian Szczęsny 22/10/202406/02/2025

Rekrutacja na studia w 2025 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Dowiedz się więcej ”Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”- bezpłatny webinar: Listopad 2024Kontynuuj

vintage teal typewriter beside book
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Szkolenia

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne

PrzezSebastian Szczęsny 12/03/202418/12/2024

Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…

Dowiedz się więcej Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywneKontynuuj

Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Szkolenia

Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne

PrzezSebastian Szczęsny 12/03/202418/12/2024

Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany

Dowiedz się więcej Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywneKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Szkolenia

Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — Szkolenie

PrzezAleksander Anikowski 12/03/202418/12/2024

Szkolenie z wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczeni.

Dowiedz się więcej Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — SzkolenieKontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?

PrzezPatryk Cichoracki 15/02/202421/10/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?Kontynuuj

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

PrzezSebastian Szczęsny 11/10/202018/10/2024

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi…

Dowiedz się więcej Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studiaKontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

PrzezPatryk Cichoracki 09/07/201918/10/2024

LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności…

Dowiedz się więcej Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywnośćKontynuuj

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Strategia marketingowa|Wideomarketing

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 27/06/201921/10/2024

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać…

Dowiedz się więcej 3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa|Szkolenia

„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025

PrzezSebastian Szczęsny 17/03/190024/03/2025

Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) mogą być bardzo pomocne w pracy samorządu. Dzięki nim można pracować efektywniej,…

Dowiedz się więcej „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025Kontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 2
  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
MARKETING WIEDZY Badania i analizy Strategia marketingowa
Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

Read More Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiKontynuuj

Three darts in bull's eye close up
Archiwum MARKETING WIEDZY
Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii

Read More Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opiniiKontynuuj

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
MARKETING WIEDZY Patronat Centrum EFEKTY
„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

Read More „Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”Kontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj