Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Archiwum

Archiwum

Male with AI project on laptop chatting with teammates
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023

PrzezSebastian Szczęsny 20/06/202321/10/2024

Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Dowiedz się więcej Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023Kontynuuj

Three darts in bull's eye close up
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii

Przezadmin 11/10/202221/10/2024

Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?

Dowiedz się więcej Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opiniiKontynuuj

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

PrzezPatryk Cichoracki 30/10/202021/10/2024

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….

Dowiedz się więcej Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?Kontynuuj

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej

PrzezIgor 08/11/201821/10/2024

Więcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019…

Dowiedz się więcej Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcejKontynuuj

Webinar
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

PrzezSebastian Szczęsny 09/12/200021/10/2024

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Dowiedz się więcej Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Kontynuuj

Social media
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 05/03/190605/03/2025

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankietaKontynuuj

Hand of a businessman shaking hands with a Android robot.
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 22/06/190521/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankietaKontynuuj

Cosmetologist filling questionnaire
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 20/12/190021/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankietaKontynuuj

Close up of male hand showing sign of stoping, rejectioning
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI”  – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 04/06/190004/06/2025

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI”  – ankietaKontynuuj

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
  • Six business partners placing puzzle pieces in a circle
    MARKETING WIEDZY Badania i analizy
    Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?

    Dowiedz się więcej Co się zmieni w szkolnictwie wyższym po wyborach 2024?Kontynuuj

  • AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
    MARKETING WIEDZY e-marketing Promocja studiów w Internecie Szkolenia
    Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — Szkolenie

    Dowiedz się więcej Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — SzkolenieKontynuuj

  • PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”
    MARKETING WIEDZY Patronat Centrum EFEKTY
    PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”

    Dowiedz się więcej PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”Kontynuuj

  • Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
    SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

    Dowiedz się więcej SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

  • Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
    Film promujący kampanię społeczną

    Dowiedz się więcej Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

  • Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
    Film promujący atrakcje turystyczne

    Dowiedz się więcej Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj