Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Archiwum

Archiwum

Male with AI project on laptop chatting with teammates
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023

PrzezSebastian Szczęsny 20/06/202321/10/2024

Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Dowiedz się więcej Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023Kontynuuj

Three darts in bull's eye close up
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii

Przezadmin 11/10/202221/10/2024

Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?

Dowiedz się więcej Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opiniiKontynuuj

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

PrzezPatryk Cichoracki 30/10/202021/10/2024

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….

Dowiedz się więcej Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?Kontynuuj

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej

PrzezIgor 08/11/201821/10/2024

Więcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019…

Dowiedz się więcej Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcejKontynuuj

Webinar
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

PrzezSebastian Szczęsny 09/12/200021/10/2024

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Dowiedz się więcej Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Kontynuuj

Social media
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 05/03/190605/03/2025

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankietaKontynuuj

Hand of a businessman shaking hands with a Android robot.
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 22/06/190521/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankietaKontynuuj

Cosmetologist filling questionnaire
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 20/12/190021/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankietaKontynuuj

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
MARKETING WIEDZY e-marketing Promocja studiów w Internecie
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

Read More Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studiaKontynuuj

Bearded man standing near sea
MARKETING WIEDZY Uncategorized
Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice Rurytańskiej

Read More Absolwent podczas sztormu | Opinia o mniemanologii stosowanej na Politechnice RurytańskiejKontynuuj

Three darts in bull's eye close up
Archiwum MARKETING WIEDZY
Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii

Read More Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opiniiKontynuuj

Woman and AI robot working together
„TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025

Read More „TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025Kontynuuj

Woman and AI robot working together
AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCH

Read More AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCHKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj