Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Archiwum

Archiwum

Male with AI project on laptop chatting with teammates
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023

PrzezSebastian Szczęsny 20/06/202321/10/2024

Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Dowiedz się więcej Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023Kontynuuj

Three darts in bull's eye close up
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii

Przezadmin 11/10/202221/10/2024

Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?

Dowiedz się więcej Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opiniiKontynuuj

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?

PrzezPatryk Cichoracki 30/10/202021/10/2024

Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….

Dowiedz się więcej Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?Kontynuuj

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej

PrzezIgor 08/11/201821/10/2024

Więcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019…

Dowiedz się więcej Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcejKontynuuj

Webinar
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

PrzezSebastian Szczęsny 09/12/200021/10/2024

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Dowiedz się więcej Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Kontynuuj

Social media
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 05/03/190605/03/2025

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankietaKontynuuj

Hand of a businessman shaking hands with a Android robot.
MARKETING WIEDZY|Archiwum

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 22/06/190521/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankietaKontynuuj

Cosmetologist filling questionnaire
Archiwum|MARKETING WIEDZY

Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta

PrzezSebastian Szczęsny 20/12/190021/10/2024

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

Dowiedz się więcej Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankietaKontynuuj

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Webinar
MARKETING WIEDZY Archiwum
Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021

Read More Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – rejestracja na webinar 22.01.2021Kontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY Badania i analizy e-marketing Promocja studiów w Internecie Strategia marketingowa
3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

Read More 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
MARKETING WIEDZY e-marketing Promocja studiów w Internecie
Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

Read More Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywnośćKontynuuj

Woman and AI robot working together
„TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025

Read More „TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025Kontynuuj

Woman and AI robot working together
AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCH

Read More AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCHKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj