Male with AI project on laptop chatting with teammates
|

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023

Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich uczelni. Pozyskiwanie kandydatów na studia utrudnia ubożenie społeczeństwa, obawy związane z wojną i powrotem pandemii. Dodatkowo pojawiają się nowe zjawiska wpływające na promocję rekrutacji, takie jak rozwój sztucznej inteligencji. Zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego przedstawimy wyniki badań opinii związane z szansami, zagrożeniami rekrutacji oraz rekomendacje dotyczące poprawy skuteczności działań marketingowych w trudnej sytuacji szkolnictwa wyższego. Termin: 22 czerwca 2023 r., godz. 12.00.

Zapisy

22 czerwca 2023 r. (czwartek), godz. 12.00 – 13.30

Jeśli odpowiada Ci ten termin – kliknij, żeby się zarejestrować.

Cele webinaru

  • Poznanie wyników badań:
  • na temat promocji rekrutacji prowadzonej przez wydziały i instytuty.
  • dotyczących obaw kandydatów na studia.
  • Poznanie informacji na temat zmian wpływających na skuteczność działań promocyjnych: sztuczna inteligencja, nowa wersja Google Analytics, spadek zasięgów w social mediach.
  • Uzyskanie wiedzy na temat sposobów zwiększenia skuteczności promocji rekrutacji w 2023 r. i kolejnych latach.

Tematyka

  • zagrożenia i szanse związane z promocją rekrutacji w dobie sztucznej inteligencji, galopującej inflacji i bezpieczeństwa (wojna, pandemia),
  • wyniki badania opinii ponad 300 wydziałów i instytutów, na temat problemów i wyzwań rekrutacyjnych, 
  • wyniki badania opinii maturzystów, uczniów szkół średnich na temat obaw związanych z wyborem studiów i studiowaniem,
  • rekomendacje działań dotyczących zwiększenia skuteczności promocji rekrutacji.

Prowadzący

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Zrzut-ekranu-2020-11-26-o-15.07.08.png

Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Uczestnicy webinaru

Webinar jest skierowany do:

  • pełnomocników ds. promocji na wydziałach i w innych jednostkach organizacyjnych uczelni,
  • prodziekanów i wicedyrektorów uczelnianych jednostek organizacyjnych, odpowiedzialnych za promocję i rekrutację.
  • rzeczników prasowych i specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych.

Co po webinarze?

Zawartość webinaru zostanie udostępniona w zamkniętej części serwisu Efekty.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się.

[forminator_form id=”2413″]

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *