Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich uczelni. Pozyskiwanie kandydatów na studia utrudnia ubożenie społeczeństwa, obawy związane z wojną i powrotem pandemii. Dodatkowo pojawiają się nowe zjawiska wpływające na promocję rekrutacji, takie jak rozwój sztucznej inteligencji. Zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego przedstawimy wyniki badań opinii związane z szansami, zagrożeniami rekrutacji oraz rekomendacje dotyczące poprawy skuteczności działań marketingowych w trudnej sytuacji szkolnictwa wyższego. Termin: 22 czerwca 2023 r., godz. 12.00.
Zapisy
22 czerwca 2023 r. (czwartek), godz. 12.00 – 13.30
Jeśli odpowiada Ci ten termin – kliknij, żeby się zarejestrować.
Cele webinaru
Tematyka
- zagrożenia i szanse związane z promocją rekrutacji w dobie sztucznej inteligencji, galopującej inflacji i bezpieczeństwa (wojna, pandemia),
- wyniki badania opinii ponad 300 wydziałów i instytutów, na temat problemów i wyzwań rekrutacyjnych,
- wyniki badania opinii maturzystów, uczniów szkół średnich na temat obaw związanych z wyborem studiów i studiowaniem,
- rekomendacje działań dotyczących zwiększenia skuteczności promocji rekrutacji.
Prowadzący
Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.
Uczestnicy webinaru
Webinar jest skierowany do:
- pełnomocników ds. promocji na wydziałach i w innych jednostkach organizacyjnych uczelni,
- prodziekanów i wicedyrektorów uczelnianych jednostek organizacyjnych, odpowiedzialnych za promocję i rekrutację.
- rzeczników prasowych i specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych.
Co po webinarze?
Zawartość webinaru zostanie udostępniona w zamkniętej części serwisu Efekty.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się.