

Similar Posts


3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa i wchodzi w dorosłość. Kolejne porady jak…


3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…


Wspieramy rekrutację i jakość studiów
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”]


Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021
Storytelling to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę, angażuje odbiorcę i buduje więź emocjonalną. Pozwala wyróżnić się spośród podobnych ofert…


Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności i jeszcze mocniejsze zwiększanie zaangażowania.


Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW | Warsztaty kreatywne
Uwaga – tylko 12 miejsc. Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów atrakcyjnych dla kandydatów na studia i wyszukiwarek internetowych na stronę WWW…
One Comment