
Podobne wpisy

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki – zarówno na poziomie działów promocji, jak i…

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych przedstawicieli władz akademickich, przeprowadzonego przez Centrum EFEKTY….
Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie medialne i wizerunkowe. Czy można jednak między…
Jeden komentarz