„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – BEZPŁATNY WEBINAR 4.12.2024
Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) są coraz powszechniej używane w marketingu. Dzięki nim można pracować efektywniej, oszczędzając czas i pieniądze. Zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego przedstawimy przegląd użytecznych narzędzi, wskazując, w jakich obszarach działań marketingowych szkolnictwa wyższego warto je wykorzystywać. Termin: 4 grudnia 2024 r. godz. 10.00.
Jednym z najczęściej zgłaszanych problemów w promocji uczelnianej jest brak odpowiednich zasobów: czasu i budżetu. Sprawne wykorzystywanie narzędzi sztucznej inteligencji pomaga realizować marketing akademicki szybciej i taniej. Dlatego w Centrum EFEKTY przygotowaliśmy webinar dla szkół wyższych o sztucznej inteligencji w uczelnianej i wydziałowej promocji. Webinar najbardziej przydatny będzie na etapie początkującym: pozwala na zdobycie podstawowej wiedzy o tym jak wykorzystywać poszczególne narzędzia SI. Specjalistom na poziomie średniozaawansowanym pozwoli na inspirację uporządkowanie i aktualizację wiedzy.
Uwaga: webinar „Sztuczna inteligencja w promocji studiów” jest BEZPŁATNY
Dla uczestników ww. webinaru – rabat na szkolenia marketingowe i warsztaty kreatywne związane z praktycznym zastosowaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 31.12.2024 r.):
- 14.01.202 r. Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — szkolenie, cena 800 zł + 23% VAT, dla uczestnika webinaru 700 + 23% VAT
- 08-10.01.2025 Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne, cena 800 zł + 23% VAT, dla uczestnika webinaru 850 zł + 23% VAT,
- 14-16.01.2025 Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne, cena 800 zł + 23% VAT, dla uczestnika webinaru 850 zł + 23% VAT.
ZAPISY
4 grudnia 2024 (środa), godz. 10.00 – 12.00
Jeśli odpowiada Ci ten termin – zarejestruj się poniżej w formularzu.
Dla kogo webinar?
Ze względu na prezentowaną tematykę, spotkanie on-line może być interesujące także dla:
- szefów uczelnianych wydziałów promocji i rekrutacji,
- dziekanów i dyrektorów instytutów osobiście zaangażowanych w promocję swoich jednostek,
- rektorów i prorektorów osobiście zaangażowanych w sferę promocji akademickiej.
Tematyka
- Co to jest sztuczna inteligencja i jak działa? Rodzaje sztucznej inteligencji. Czy sztuczna inteligencja kłamie?
- Do czego warto wykorzystywać SI w promocji uczelnianej? W jakich uczelnianych i wydziałowych działaniach marketingowych przydają się najbardziej narzędzia sztucznej inteligencji?
- Z jakich narzędzi SI warto korzystać i jak się one zmieniają? Aktualny przegląd narzędzi SI z demonstracją ich możliwości w promocji studiów i szkół wyższych. Rekomendacje dotyczące stosowania.
- Jak pracować z narzędziami SI na uczelniach. Korzyści i zagrożenia oraz rekomendacje dotyczące działań promocyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
- Czego można oczekiwać po rozwoju SI? Prognozy kierunku rozwoju narzędzi marketingowych korzystających ze sztucznej inteligencji.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Prowadzący
Aleksander Anikowski, konsultant edukacyjny Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY od 2023 roku. Ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR uczelni wyższych. Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA.innowacyjnego biznesu.
Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.
Co po webinarze?
Każdy uczestnik webinaru, który wypełni ankietę ewaluacyjną i poda w niej adres e-mail, otrzyma po spotkaniu dostęp do:
- nagrania niniejszego webinaru „Sztuczna inteligencja w promocji studiów „- bezpłatny webinar: „Grudzień 2024”
- rabat na szkolenia marketingowe i warsztaty kreatywne związane z praktycznym zastosowaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 31.12.2024 r.):
- 15.01.2025. Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — szkolenie, cena 800 zł + 23% VAT, dla uczestnika webinaru 700 + 23% VAT
- 08-10.01.2025 Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne, cena 800 zł + 23% VAT, dla uczestnika webinaru 850 zł + 23% VAT,
- 14-16.01.2025 Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne, cena 800 zł + 23% VAT, dla uczestnika webinaru 850 zł + 23% VAT.
Poza bezpłatnymi webinarami organizujemy także płatne szkolenia i warsztaty kreatywne, zarówno otwarte, jak i zamknięte – dla konkretnej uczelni. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o szczegółach.
Kontakt
Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.