Pani Snapchat w Centrum EFEKTY
Pani Snapchat przejmuje odpowiedzialność nad mediami społecznościowymi Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY. Najbardziej rozpoznawalna osobowość social mediów dla studentów i kandydatów na studia odpowiada teraz za komunikację Grupy Mediowej Studia.pl na Facebooku, YouTube i Instagramie.
Od 2004 roku Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY realizuje projekty dla polskich uczelni. Firma zrealizowała już ponad 5000 projektów z polskim światem akademickim. Do tej pory większość z nich dotyczyła wsparcia rekrutacji na studia w oparciu o portale internetowe oraz social media tworzące Grupę Mediową Studia.net. Dzięki nim Centrum EFEKTY dociera do około 4 mln użytkowników w skali roku.
Teraz Centrum EFEKTY weszło w ostatni etap zmian związanych z Reformą Pana Ministra Gowina. Ich celem jest dostosowanie modelu działania naszej firmy do zmieniających się potrzeb naszych odbiorców (w tym kandydatów na studia) oraz partnerów po stronie uczelni. – Rozbudowujemy i wzmacniamy naszą strategię zawierającą się w formule “marketing wiedzy” – mówi Karolina Lewandowska, dyrektor operacyjna Centrum EFEKTY. Koncentrujemy się na współpracy już nie tylko z uczelniami, ale i instytucjami, samorządami oraz firmami realizującymi projekty R&D – dodaje Lewandowska.
Swoją aktywność Centrum EFEKTY opiera obecnie na czterech filarach, powiązanych bezpośrednio lub pośrednio ze światem akademickim:
- jest firmą doradczą, analizującą i usprawniająca procesy zarządcze,
- jest firmą wyspecjalizowaną w marketingu internetowym,
- jest domem produkcyjnym wideo i agencją widoemarketingową, wykorzystującą filmy różnych formatów do realizacji celów marketingowych.
- jest wydawcą serwisów internetowych i social mediów tworzących Grupę Mediową www.Studia.pl.
Współpraca z Panią Snapchat, czyli Agatą Sałamaj z Uniwersytetu Wrocławskiego i zmiany w social mediach zarządzanych przez Centrum EFEKTY to trzecia z siedmiu zmian zaplanowanych na lata 2018-20 Do tej pory firma przyjęła już nową strategię oraz wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej.
Zmiany aktywności w mediach społecznościowych dotyczą zwiększenia poziomu interakcji oraz większego wykorzystania materiałów graficznych i wideo. – Doceniamy wagę social mediów jako miejsca skupiającego atencję, zwłaszcza młodszych odbiorców — wyjaśnia dyrektor Lewandowska. – Nasze kanały na Facebooku, YouTube i Instagramie wykorzystujemy do budowania relacji z odbiorcami i udostępniania im kontentu tekstowego, graficznego i wideo — dodaje. Własne serwisy webowe i sprzężone z nimi social media są dla Centrum EFEKTY komplementarnymi platformami komunikacji z osobami zainteresowanymi studiami, nauką, innowacyjnym biznesem, budowaniem kariery oraz edukacją.
O kolejnych czterech zmianach będziemy informować na bieżąco.