Podobne wpisy

PR i Marketing Uczelni 2.0 – konferencja Stowarzyszenia „PRom”
PrzezIgor
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…

„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – BEZPŁATNY WEBINAR 4.12.2024
PrzezSebastian Szczęsny
Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) są coraz powszechniej używane w marketingu. Dzięki nim można pracować efektywniej, oszczędzając…
Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEO
PrzezSebastian Szczęsny
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym
PrzezSebastian Szczęsny
O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił…

Jak przygotować uczelnianą kampanię Promocyjną wykorzystując narzędzia IT do zarządzania Projektami — warsztaty kreatywne
PrzezAleksander Anikowski
Praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.
Zabezpieczone: REKOMENDOWANE NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PRZYGOTOWANIE TEKSTÓW I REDAKCJĘ DO PROMOCJI STUDIÓW ORAZ UCZELNI
PrzezAleksander Anikowski
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.