Podobne wpisy
„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025
PrzezSebastian SzczęsnyNarzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) mogą być bardzo pomocne w pracy samorządu. Dzięki nim można pracować efektywniej,…
Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
PrzezPatryk CichorackiEDU IT TRENDS – Nowe oblicze informatyzacji uczelni to konferencja dla władz szkół wyższych i osób odpowiedzialnych na…
Webinar AKADEMICKIE SOCIAL MEDIA W 2025 – TRENDY, SZANSE, ZAGROŻENIA – ankieta
PrzezSebastian SzczęsnyDziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…
Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
PrzezSebastian SzczęsnyWarsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany
NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI – BEZPŁATNY WEBINAR 03.06.2025
PrzezSebastian SzczęsnyZdiagnozowaliśmy 13 najgroźniejszych błędów w opisach kierunków studiów, które pojawiają się na stronach uczelni, wydziałów i instytutów. Przez nie spada zainteresowanie kandydatów, i spada skuteczność promocji rekrutacji. Przygotowaliśmy 21 konkretnych porad, jak poprawić opisy kierunków studiów, by wspierały, a nie blokowały rekrutację.
JAK PRZYGOTOWAĆ MINISTRATEGIĘ PROMOCYJNĄ WYDZIAŁU – WARSZTATY KREATYWNE
PrzezSebastian SzczęsnyWarsztaty kreatywne: tworzenie ministrategii promocyjnej dla wydziału, instytutu i innej jednostki uczelnianej. Marketing dla niemarketingowców: pracowników dydaktycznych, naukowych i administracji w oparciu o akademicką wersję modelu biznesowego Osterwaldera i 12 pytań gramatycznych. Szkolenie zamknięte: z programem dla konkretnego wydziału lub instytutu.
