Podobne wpisy

Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

zawód z pasją (WIDEO)
Zawód z pasją to format wideo realizowany dla uczelni i pracodawców. Jest przedstawieniem sylwetki absolwenta i jego kompetencji.

Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna….

PISZEMY ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ OPIS KIERUNKU STUDIÓW NA WWW – WARSZTATY KREATYWNE CZERWIEC 2025
Podczas czerwcowych warsztatów on line z tworzenia opisów kierunków studiów stworzysz content atrakcyjny dla kandydatów i ceniony przez wyszukiwarki internetowe. Nabędziesz kompetencje do tworzenia kolejnych opisów przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. Poznasz wyniki badania kandydatów: co jest dla nich ważne w opisie studiów.
Zabezpieczone: Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć? | wideo
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…