Close up of male hand showing sign of stoping, rejectioning
|||

NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI – BEZPŁATNY WEBINAR 03.06.2025

Zdiagnozowaliśmy 13 najgroźniejszych błędów w opisach kierunków studiów, które pojawiają się na stronach uczelni, wydziałów i instytutów. Przez nie spada zainteresowanie kandydatów, i spada skuteczność promocji rekrutacji. Przygotowaliśmy 21 konkretnych porad, jak poprawić opisy kierunków studiów, by wspierały, a nie blokowały rekrutację. Podczas bezpłatnego webinaru zastanowimy się, co można poprawić jeszcze w tegorocznym naborze na studia. Termin: 3 czerwca 2025 r. godz. 10.00.

W logistyce i IT mówi się o „problemie ostatniej” mili, gdzie kłopoty pojawiają się na ostatnim etapie, tuż przed realizacją usługi. O podobnym problemie można mówić także w promocji rekrutacji na studia. Wtedy kandydaci rezygnują z wyboru kierunku i uczelni w momencie zapoznania z ofertą na stronie uczelnianej i wydziałowej. Mimo, że wcześniej udało się ich zachęcić do wstępnej decyzji „na tak”. Czasem nawet wycofują się już w momencie przechodzenia przez system IRK. W rezultacie marnuje się część wysiłków, pieniędzy, czasu – zainwestowanych w dotarcie i przekonywanie kandydatów.

Przeanalizowaliśmy w Centrum EFEKTY Webinar ponad 100 stron uczelnianych, wydziałowych, instytutowych. Zapytaliśmy też samych kandydatów, co w przeglądaniu oferty studiów jest dla nich mniej, a co bardziej ważne. Naszym zdaniem w wielu przypadkach problemem jest to, jak wyglądają opisy kierunków. Wnioski i rekomendacje przedstawimy podczas webinaru. Pomoże uporządkować wiedzę, zainspiruje do zmian i dobrania odpowiednich narzędzi w doborze treści i formy przedstawiania, jak wygląda dany kierunek studiów.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • 🧠 Aktualna wiedza. Poznasz najnowsze wnioski z analizy ponad 100 stron uczelni, wydziałów i instytutów – dowiesz się, jakie błędy w opisach kierunków najczęściej zniechęcają kandydatów i obniżają skuteczność promocji.
  • 🛠 Praktyczne wskazówki. Otrzymasz 21 konkretnych porad, które możesz od razu wdrożyć w swojej uczelni – nawet jeszcze w tegorocznej rekrutacji. Pokażemy narzędzia i sposoby, jak lepiej tworzyć i prezentować ofertę studiów.
  • 💸 Bezpłatny dostęp. Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Zarejestruj się i zyskaj wiedzę, która pomoże Ci poprawić wyniki rekrutacji – bez dodatkowych kosztów.

Dla uczestników ww. webinaru – 15% rabatu na :

  • warsztaty kreatywne tworzenia opisów kierunków studiów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,w takich warsztatach wzięło udział już 20 przedstawicieli uczelni i wydziałów (rabat przy złożeniu zamówienia do 06.06.2025 r.) SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • warsztaty kreatywne na temat strategii promocyjnej wydziału lub instytutu w oparciu o model biznesowy Osterwaldera dostosowany do specyfiki marketingu akademickiego (rabat przy złożeniu zamówienia do 30.06.2025 r.) SZCZEGÓŁY TUTAJ

ZAPISY

3 czerwca 2025 (wtorek, godz. 10.00 – 12.00

Jeśli odpowiada Ci ten termin – zarejestruj się poniżej w formularzu.

DLA KOGO WEBINAR?

Spotkanie przygotowaliśmy z myślą o osobach zaangażowanych w promocję, rekrutację i komunikację akademicką:

  • wydziałowych i instytutowych pełnomocnikach ds. promocji,
  • pracownikach biur promocji, rekrutacji i komunikacji,
  • osobach tworzących treści na www, do folderów, social mediów i portali zewnętrznych,
  • prodziekanach, wicedyrektorach i ekspertach ds. marketingu uczelnianego.

Ze względu na prezentowaną tematykę, spotkanie on-line może być interesujące także dla:

  • szefów uczelnianych wydziałów promocji i rekrutacji,
  • dziekanów i dyrektorów instytutów osobiście zaangażowanych w promocję swoich jednostek,
  • rektorów i prorektorów osobiście zaangażowanych w sferę promocji akademickiej.

TEMATYKA

  • Znaczenie opisów kierunków na różnych etapach promocji rekrutacji
  • 13 najgroźniejszych błędów w treściach kierunków – diagnoza na podstawie analizy stron uczelni, wydziałów i instytutów
  • 21 praktycznych porad, które pozwalają poprawić skuteczność treści kierunkowych – z uwzględnieniem SEO, języka prostego, responsywności i konwersji
  • Sesja pytań i odpowiedzi

PROWADZĄCY

Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

CO PO WEBINARZE?

Każdy uczestnik webinaru, który wypełni ankietę ewaluacyjną i poda w niej adres e-mail, otrzyma po spotkaniu dostęp do:

  • nagrania niniejszego webinaru NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJ – CZERWIEC 2025
  • prezentacji z webinaru w formie PDF
  • checklisty 13 błędów i 21 rekomendacji w formie PDF.
  • rabat na warsztaty kreatywne tworzenia opisów kierunków studiów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 06.06.2025 r.). W takich warsztatach wzięło udział już 20 przedstawicieli uczelni i wydziałów. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • rabat na warsztaty kreatywne ze strategii promocyjnej wydziału lub instytutu w oparciu o model biznesowy Osterwaldera dostosowany do specyfiki marketingu akademickiego (rabat przy złożeniu zamówienia do 30.06.2025 r.) SZCZEGÓŁY TUTAJ

Poza bezpłatnymi webinarami organizujemy także płatne szkolenia i warsztaty kreatywne, zarówno otwarte, jak i zamknięte – dla konkretnej uczelni. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o szczegółach.

Kontakt

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *