Jak przygotować mini strategię promocyjną wydziału – Szkolenie
Celem szkolenia jest przygotowanie do stworzenia mini strategii promocyjnej dla wydziału, instytutu i innej jednostki uczelnianej. Dostosowane jest do specyfiki pracy osób odpowiedzialnych za promocję – pracowników naukowych, dydaktycznych i administracyjnych szkół wyższych. Dzięki temu działania marketingowe wydziału i instytutu mogą być prowadzone bardziej efektywnie i przynosić lepsze efekty.
Główne wartości szkolenia
- małe grupy szkoleniowe,
- program szkolenia dostosowany do specyfiki pracy i wydziału
- możliwość zgłoszenia przed szkoleniem problemów i wyzwań najbardziej interesujących uczestnika,
- możliwość kontynuacji na indywidualnych konsultacjach.
Zapisy na Szkolenie
Co zrobić, żeby się zarejestrować?
Szkolenie organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.
Dlaczego warto?
Wiele wydziałów i instytutów prowadzi swoją działalność promocyjną:
- prowadząc działalność ad hoc, na podstawie spływających ofert usług promocyjnych,
- nie znając „rzemiosła marketingowego” – zajmując się aktywnością promocyjną „bo tak trzeba” albo „bo tak nam narzucono”,
- podejmując działania promocyjne na podstawie niewymiernych kryteriów (np. „bo wszyscy to robią” albo „bo tak zawsze robiliśmy” lub jedynie na podstawie kryterium jak najniższej ceny,
- poświęcając zbyt dużo czasu na prowadzenie działalności promocyjnej,
- nie określając celów adekwatnych do możliwych efektów lub nie mierząc efektów działań.
Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania promocyjne wydziału i instytutu zgodnie z zasadami marketingowego rzemiosła:
- będziesz w stanie przygotować mini strategię promocyjną wydziału i instytutu,
- dowiesz się, jakie 10 największych błędów i problemów możesz popełnić prowadząc działania promocyjne,
- dowiesz się, jak rozumieć w kontekście akademickim przydatne terminy marketingowe,
- dowiesz się, jakie są alternatywy dla przypadkowych i spontanicznych działań promocyjnych.
Dzięki temu Twoja komunikacja wydziałowa i instytutowa będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.
Co uzyskasz dzięki Szkoleniu?
- Poznasz autorską metodologię 12 Pytań Gramatycznych które pozwolą na zdefiniowanie mini strategii promocyjnej wydziału i instytutu.
- Dowiesz się jakich problemów możesz popełnić prowadząc działania promocyjne,
- Dowiesz się, jak rozumieć w kontekście akademickim analizę SWOT, mix marketingowy, lejek AIDA, costumer journey, storytelling.
- Dowiesz sie, jak warto wyznaczać i mierzyć cele w promocji.
Dla kogo jest nasze szkolenie?
To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji,
- dziekanów zainteresowanych tematyką marketingowa.
Jak będzie wyglądało Szkolenie?
Jeden dzień szkolenia – 4 h.
- Dowiesz się, jakie kroki trzeba wykonać przygotowując mini strategię promocyjną wydziału i instytutu.
- Dowiesz się, jak dzięki metodzie 12 Pytań Gramatycznych określić:
- Cele
- Nadawców
- Odbiorców – grupę docelową
- Cafeterię – platformy komunikacji
- Dobór komunikatów
- Nośniki działań promocyjnych
- Ścieżki dotarcia – „candidate journey”
- Zasięg
- Zasoby
- Agendę
- Dobór partnerów
- Ewaluację
- Dowiesz się, jak wykorzystywać takie narzędzia, jak:
- analiza SWOT,
- mix marketingowy,
- lejek AIDA,
- costumer journey,
- storytelling,
- RTM.
Możliwość zamówienia indywidualnych konsultacji po warsztacie.
Prowadzący
Sebastian Szczęsny, project manager Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy, projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.
Informacje organizacyjne
Koszt warsztatu
- 700 zł + 22% VAT w przedsprzedaży
- 800 zł + 22% VAT cena regularna
Maksymalna liczba uczestników warsztatu:
9 osób w grupie
Sposób przeprowadzenia:
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
Termin kolejnego Szkolenia
Szkolenia organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym szkoleniu przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.