| |

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar: grudzień 2021

Storytelling to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę, angażuje odbiorcę i buduje więź emocjonalną. Pozwala wyróżnić się spośród podobnych ofert i buduje wizerunek marki. Jak wykorzystywać marketing narracyjny w e-komunikacji wydziału i uczelni tak, aby docierać do odpowiednich kandydatów na studia – tego dowiesz się naszego bezpłatnego webinaru na temat tworzenia kontentu o studiach atrakcyjnego z punktu widzenia kandydatów oraz SEO. W dwóch dotychczasowych edycjach tego webinaru wzięło udział w sumie ponad pół tysiąca przedstawicieli szkół wyższych, a aż 89% uczestników uznało webinar za przydatny i bardzo przydatny w pracy na uczelni.

Cele webinaru

  • Uzyskanie kompetencji do sporządzenia na stronie www uczelni i wydziału opisu kierunku studiów budzącego zaangażowanie potencjalnych kandydatów na studia i atrakcyjnego dla robotów wyszukiwarek internetowych.
  • Uzyskanie kompetencji do wykorzystania technik storytellingowych do zwiększenia efektywności promocji rekrutacji na studia.

Tematyka

  • Uporządkowanie wiedzy o storytellingu i jego specyfice akademickiej.
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w prezentowaniu kierunków studiów.
  • Określenie celów w e-marketingu uczelni/wydziału, które można realizować przez budowanie narracji o kierunkach studiowania.
  • Dobieranie najlepszych rodzajów i tematyki storytellingu do potrzeb promocji rekrutacji.
  • Nauka i doskonalenie budowania angażujących opowieści o kierunkach studiów przy optymalizacji tematyki, struktury, języka, zasięgu odbiorców, badania skuteczności oraz wykorzystaniu materiałów wizualnych i zasad pozycjonowania kontentu (SEO).

Ocena dotychczasowych edycji

Webinar “Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” miał do tej pory dwie edycje, które odbyły się w grudniu 2020 roku i w styczniu 2021 roku. Zapisało się na nie aż 577 przedstawicieli publicznych i niepublicznych szkół wyższych: głównie prodziekanów i wydziałowych pełnomocników ds. promocji, a także przedstawicieli uczelnianych działów marketingu. Po obu edycjach przeprowadziliśmy ewaluację szkolenia, gdzie pytaliśmy m.in. o jego jakość oraz przydatność w codziennej pracy na uczelniach. Aż 88% oceniło zawartość merytoryczną wysoko i bardzo wysoko, a 89% uczestników uznało webinar za przydatny i bardzo przydatny w pracy na uczelni.

Prowadzący

Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Uczestnicy webinaru

Webinar jest skierowany do:

  • pełnomocników ds. promocji na wydziałach i innych jednostkach organizacyjnych uczelni,
  • prodziekanów i wicedyrektorów uczelnianych jednostek organizacyjnych, odpowiedzialnych za promocję i rekrutację.
  • specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych,
  • rzeczników prasowych i specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych.

Zapisy

Termin 1: 16 grudnia 2021 r. (czwartek), godz. 12.00-13.30

Jeśli odpowiada Ci ten termin – kliknij, żeby się zarejestrować.

Termin 2: 17 grudnia 2021 r. (piątek), godz. 12.00-13.30

Jeśli odpowiada Ci ten termin – kliknij, żeby się zarejestrować.

Warsztaty kreatywne z tworzenia opisów kierunków studiów na www

Uczestnicy webinaru otrzymają rabat do uczestnictwa w warsztatach kreatywnych on-line “Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW”, które odbywają się w styczniu 2022 roku.

Tutaj szczegóły

Co po webinarze?

Zawartość webinaru zostanie udostępniona w zamkniętej części serwisu Efekty.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się.


Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *