e-marketing | Promocja rekrutacji | Szkolenia i webinary

Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji – bezpłatny webinar 22.01.2021

Storytelling to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dobrze opowiedziana historia przyciąga uwagę, angażuje odbiorcę i buduje więź emocjonalną. Pozwala wyróżnić się spośród podobnych ofert i buduje wizerunek marki. Jak wykorzystywać marketing narracyjny w e-komunikacji wydziału i uczelni tak, aby docierać do odpowiednich kandydatów na studia – mówiliśmu podczas dwóch edycji naszego bezpłatnego webinaru na temat tworzenia kontentu o studiach atrakcyjnego z punktu widzenia kandydatów oraz SEO.

Table Of Contents

Cele webinaru

  • Uzyskanie kompetencji do sporządzenia na stronie www uczelni i wydziału opisu kierunku studiów budzącego zaangażowanie potencjalnych kandydatów na studia i atrakcyjnego dla robotów wyszukiwarek internetowych.
  • Uzyskanie kompetencji do wykorzystania technik storytellingowych do zwiększenia efektywności promocji rekrutacji na studia.

Tematyka

  • Uporządkowanie wiedzy o storytellingu i jego specyfice akademickiej.
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w prezentowaniu kierunków studiów.
  • Określenie celów w e-marketingu uczelni/wydziału, które można realizować przez budowanie narracji o kierunkach studiowania.
  • Dobieranie najlepszych rodzajów i tematyki storytellingu do potrzeb promocji rekrutacji.
  • Nauka i doskonalenie budowania angażujących opowieści o kierunkach studiów przy optymalizacji tematyki, struktury, języka, zasięgu odbiorców, badania skuteczności oraz wykorzystaniu materiałów wizualnych i zasad pozycjonowania kontentu (SEO).

Prowadzący

Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Patryk Cichoracki, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Ekspert od marketingu natywnego. Dziennikarz i redaktor portalu Studia.pl, specjalista od komunikacji bezpośredniej i podnoszenia kompetencji. Dokładnie i wnikliwie analizuje trendy w szkolnictwie wyższym. Opisuje możliwości studiowania, przeprowadza wywiady ze studentami, absolwentami i przedstawicielami uczelni. Zdobywa potwierdzone informacje i opinie o kierunkach, specjalnościach oraz wydarzeniach odbywających się na uczelniach.

Uczestnicy webinaru

Webinar był skierowany do:

  • pełnomocników ds. promocji na wydziałach i innych jednostkach organizacyjnych uczelni,
  • prodziekanów i wicedyrektorów uczelnianych jednostek organizacyjnych, odpowiedzialnych za promocję i rekrutację.
  • specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych,
  • rzeczników prasowych i specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych.

Zawartość webinaru zostanie udostępniona w zamkniętej części serwisu Efekty.pl. Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się.


Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *