Wzmacniamy rozwój jednostek uczelnianych
Podobne wpisy
Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…
Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…
Budujemy ścieżki edukacji
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi…
3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…
Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany.