Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
Celem szkolenia jest praktyczna nauka zarządzania aktywnością na Facebooku wydziału i instytutu dla osób początkujących i średniozaawansowanych, przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. Za sprawą dobrze zarządzanego konta na FB można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób odpowiedzialnych za social media.
Główne wartości szkolenia
- małe grupy warsztatowe,
- analiza dotychczasowej aktywności wydziału / instytutu na FB,
- praca nad konkretnymi formami aktywności na FB,
- indywidualne konsultacje.
Zapisy na warsztat
Co zrobić, żeby się zarejestrować?
Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.
Dlaczego warto?
Wiele wydziałów i instytutów prowadzi swoją aktywność na Facebooku:
- nie znając mechanizmów działania tego narzędzia,
- traktując swoje media społecznościowe jak wirtualną tablicę ogłoszeń dziekanatu,
- poświęcając zbyt dużo czasu na zarządzanie komunikacją na FB,
- nie wykorzystując sporej części możliwości, jakie daje FB oraz zewnętrzne narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi.
Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania na Facebooku:
- dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
- osiągniesz lepszą interakcję w mediach społecznościowych ze studentami, pracownikami uczelni,
- zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do przygotowania treści i publikacji na FB.
Dzięki temu Twoja komunikacja na FB będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne w mediach społecznościowych bardziej efektywne.
Co uzyskasz dzięki warsztatowi?
- Poznasz mechanizmy działania Facebooka oraz dostępne formy aktywności, ich wady i zalety.
- Kompetencje do samodzielnego przygotowania treści tekstowych, graficznych i wideo na Facebooka .
- Nauczysz się wykorzystywać panel administratora do zarządzania aktywnością na Facebooku.
- Poznasz narzędzia wspierające pracę administratora aktywności na Facebooku.
Dla kogo jest nasze szkolenie?
To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych na Facebooku, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
Jak będzie wyglądał warsztat?
Przygotowanie do warsztatu.
- Przed warsztatem przekazujesz uprawnienia do zarządzania profilem wydziału lub instytutu prowadzącemu warsztaty. Dzięki temu będzie mógł przeanalizować dotychczasową aktywność przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych.
Pierwszy dzień warsztatu – 3 h.
- Dowiesz się, o co chodzi z tym całym Facebookiem, jak działa, co robić, a czego nie robić prowadząc aktywność dla wydziału i instytutu.
- Poznasz wyniki analizy na temat dotychczasowej aktywności na Facebooku, sporządzonej przez Centrum EFEKTY – ze wskazaniem dobrych rozwiązań i zapisów wymagających poprawy.
- Poznasz różne formy aktywności na Facebooku, dowiesz się, jak je wykorzystywać stosując narzędzia takie, jak sztuczna inteligencja, generatory memów, proste programy graficzne i panele do planowania i analizy publikacji.
- Dowiesz się jak działa panel administratora FB czyli Meta Business Suite i dowiesz się, jak go wykorzystywać.
- Zoptymalizujesz ustawienia swojego konta na Facebooku, aby zwiększyć jego skuteczność.
Praca własna.
- Stworzysz różne formaty postów w ciągu 2 dni po I części warsztatu.
Drugi dzień warsztatu – 3 h, część praktyczna (po 2 dniach od części teoretycznej).
- Wspólnie omówimy po kolei poszczególne posty każdego z uczestników warsztatu i zaproponujemy poprawki.
- Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.
Prowadzący
Sebastian Szczęsny, project manager Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy, projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.
Informacje organizacyjne
Maksymalna liczba uczestników warsztatu:
6 osób w grupie
Sposób przeprowadzenia:
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
Termin kolejnego warsztatu
Warsztaty organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.