Podobne wpisy

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…

Narzędzia IT do zarządzania projektami promocyjnymi na uczelni — Szkolenie
Szkolenie o narzędziach IT do zarządzania działaniami i projektami promocyjnymi uczelni wydziału i instytutu.

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…

Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
Więcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019…

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…