Mature commercial male pilot Beautiful middle aged woman airplane captain instructor has a meeting
||||

”Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”- bezpłatny webinar: Listopad 2024

Rekrutacja na studia w 2025 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich uczelni. Pozyskiwanie kandydatów na studia utrudnia ubożenie społeczeństwa, obawy związane z wojną i powrotem pandemii. Dodatkowo pojawiają się nowe zjawiska wpływające na promocję rekrutacji, takie jak rozwój sztucznej inteligencji. Zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego przedstawimy wyniki badań opinii związane z szansami, zagrożeniami rekrutacji oraz rekomendacje dotyczące poprawy skuteczności działań marketingowych w trudnej sytuacji szkolnictwa wyższego. Termin: 7 listopada 2024 r. godz. 10.00.

Nowa kadencja władz uczelnianych to okazja do „nowego początku”, zarówno dla świeżo wybranych, jak i dotychczasowych władz dziekańskich. Umożliwia ona wyciągnięcie wniosków z dotychczasowych działań i opracowanie planu dalszych kroków — także w przypadku promocji wydziałowej. Dlatego w Centrum EFEKTY przygotowaliśmy kolejny webinar dla szkół wyższych. Mamy nadzieję, że prezentowana podczas niego wiedza będzie pomocna dla osób zainteresowanych promocją wydziałową oraz uczelnianą.

Uwaga: dla zarejestrowanych uczestników, webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” jest BEZPŁATNY

Zapisy

7 listopada 2024 (czwartek), godz. 10.00 – 12.00

Jeśli odpowiada Ci ten termin – zarejestruj się poniżej w formularzu.

Dla kogo webinar?

  • Nasze seminarium przygotowaliśmy przede wszystkim dla:
  • dziekanów i dyrektorów instytutów osobiście zaangażowanych w promocję swoich jednostek,
  • prodziekanów i wicedyrektorów instytutów odpowiedzialnych za promocję i rekrutację,
  • wydziałowych i instytutowych pełnomocników ds. promocji.
  • Ze względu na prezentowaną tematykę, spotkanie on-line może być interesujące także dla:
  • szefów i pracowników uczelnianych wydziałów promocji i rekrutacji,
  • rektorów i prorektorów osobiście zaangażowanych w sferę promocji akademickiej.

Tematyka

  • Połowa maturzystów nie chce iść na studia — co to oznacza dla wydziałów? Konsekwencje zmian demograficznych i pokoleniowych u młodzieży.
  • “Fotografia” promocji wydziałowej w połowie kadencji 2020-24 (wyniki badania ankietowego). Co warto zmienić w działaniach, żeby były bardziej skuteczne.
  • Jak na wydziale “robić promocję” – nie znając się na marketingu? Autorska “Metoda gramatyczna 12 pytań”, czyli marketing akademicki dla niemarketingowców.
  • Jak planować i prowadzić działania promocyjne na wydziale? Projekty promocyjne z wykorzystaniem metody SMART i narzędzi IT.
  • Jak wspierać się inteligentnie sztuczną inteligencją. AI w promocji akademickiej.
  • Jak mierzyć skuteczność prowadzonych przez wydział działań promocyjnych? Wykorzystanie lejka AIDA dla potrzeb akademickich.
  • Promocja uczelniana i wydziałowa: konkurencja, koordynacja czy niezależność? Zalety i wady różnych modeli współpracy wydziałów promocji z wydziałami i instytutami. Jak skutecznie budować współpracę między promocją centralną a jednostkami uczelnianymi.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

Prowadzący

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Zrzut-ekranu-2020-11-26-o-15.07.08.png

Sebastian Szczęsny, menedżer projektów w Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Aleksander Anikowski, konsultant edukacyjny Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY od 2023 roku. Ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR uczelni wyższych. Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA.

Uczestnicy webinaru

Webinar jest skierowany do:

  • pełnomocników ds. promocji na wydziałach i w innych jednostkach organizacyjnych uczelni,
  • prodziekanów i wicedyrektorów uczelnianych jednostek organizacyjnych, odpowiedzialnych za promocję i rekrutację.
  • rzeczników prasowych i specjalistów ds. kontentu internetowego w działach promocji szkół wyższych.

Co po webinarze?

Każdy uczestnik webinaru, który wypełni ankietę ewaluacyjną i poda w niej adres e-mail, otrzyma po spotkaniu dostęp do:

  • nagrania niniejszego webinaru „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”
  • dodatkowo do nagrania wcześniejszego webinaru: „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Podstawy storytellingu i SEO”.

Poza bezpłatnymi webinarami organizujemy także płatne szkolenia i warsztaty kreatywne, zarówno otwarte, jak i zamknięte – dla konkretnej uczelni. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o szczegółach.

Kontakt

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *