Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
Wyzwania związane ze zwiększeniem skuteczności działań promocyjnych na poziomie wydziałów i innych jednostek wydziałowych nie są nowe. Jednak dużo zmieniło się po wprowadzeniu Konstytucji dla Nauki 2.0 i zmian organizacyjnych na uczelniach. Zmiany te mają zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje. Zapraszamy do udziału w anonimowym badaniu, które ma zdiagnozować największe problemy w promocji rekrutacji z punktu widzenia władz dziekańskich i instytutów.
Tematykę najnowszej analizy wybraliśmy na podstawie informacji docierających z uczelni o wynikach tegorocznej rekrutacji. Można w nich zauważyć wpływ niekorzystnych czynników, takich jak inflacja i podwyżki cen (w tym wzrost kosztów utrzymania dla studiujących poza miejscem zamieszkania).
Z opinii przekazywanych przez wydziały wynika, że zwiększenie skuteczności promocji rekrutacji i zachęcania kandydatów do podjęcia studiów może być jednym z największych wyzwań dla władz dziekańskich w roku akademickim 2022/2023.
Prosimy o zaznaczenie odpowiedzi: