Cosmetologist filling questionnaire
|

Webinar „Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? Storytelling w internetowej promocji rekrutacji” – ankieta

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą przydatne w pracy na uczelni. Prosimy o ocenę spotkania i prowadzącego oraz o informację na temat oczekiwań odnośnie podobnych aktywności. Dzięki pozostawieniu mejla będziemy w stanie albo zaprzestać zapraszania na webinary – jeśli nie są Państwo zainteresowani nimi w przyszłości, albo wysyłać zaproszenia zgodne z zadeklarowanymi zainteresowaniami.

Ankieta ewaluacyjna po webinarze o storytellingu

UWAGA – MOŻNA WSKAZAĆ WIĘCEJ, NIŻ JEDNĄ OPCJĘ

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Podobne wpisy

14 komentarzy

  1. koniecznie po każdym webinarze uczestnik powinien dostać jeśli nie całą prezentację, to choćby skrypt

    1. Pracujemy nad możliwością techniczną, żeby w przyszłości prezentacja była dostępna dla zainteresowanych zaraz po webinarze, po zalogowaniu na Efekty.pl

  2. Dziękuję za webinarium. Część uzyskanych informacji na pewno przyda mi się w pracy.

    1. My dziękujemy za dobre słowo. Zdajemy sobie sprawę, że trudno w dzisiejszych czasach wygospodarować nawet godzinę na webinar i dobrze, jeśli nie jest to czas stracony. 🙂

    1. Niestety format webinaru nie pozwala na pogłębienie tematu. Ale mamy zapytania o warsztaty on-line – małe grupy, dłuższy czas, wspólne rozwiązywanie jakiegoś problemu. Może warto? 🙂

    1. Dziękujemy bardzo za uznanie. Mamy nadzieję, że także kolejne webinary będą interesujące. 🙂

    1. Dziękujemy za dobre słowo. 🙂 Powtórkę tego webinaru mamy 22 stycznia. Jeśli znam Pani kogoś z uczelni, komu warto go zarekomendować – będzie nam bardzo miło. Mamy już ponad 60 zgłoszeń na tę repetę. 🙂 A Panią zapraszamy w lutym. Mamy nadzieję, że też będzie ciekawie. Jeszcze dogrywamy termin – pewnie na początku stycznia wszystko będzie już jasne.

    1. Dziękujemy za dobre słowo. 🙂 Już teraz zapraszamy na kolejne webinary oraz na lutowe warsztaty z tworzenia opisów kierunków studiów.

  3. Webinarium przydatne, wszyscy dziekani powinni uczestniczyć w takich spotkaniach, wróć – wszyscy pracownicy (naukowi też).

    1. Dziękuję za dobre słowo 🙂 Widzimy wielki głóg wiedzy o marketingu na uczelniach i mamy nowe pomysły 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *