Podobne wpisy
Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
PrzezSebastian Szczęsny
Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…
Jak poprawić e-komunikację wydziału ze studentami i kandydatami na studia?
PrzezPatryk Cichoracki
Coraz większa grupa studentów i kandydatów na studia to tzw. cyfrowi tubylcy. Dla nich Internet jest jak powietrze….
Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
PrzezPatryk Cichoracki
EDU IT TRENDS – Nowe oblicze informatyzacji uczelni to konferencja dla władz szkół wyższych i osób odpowiedzialnych na…
Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
PrzezKarolina Lewandowska
Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę…
Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
PrzezSebastian Szczęsny
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…
Uczelnia na miarę potrzeb
PrzezIgor
21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji „Uczelnia na miarę potrzeb”. Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym…
Jeden komentarz