
Podobne wpisy

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…

Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne, w których uczestniczy GE Company Polska. Kluczem…

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki sposób promować taki kierunek, żeby miało to…

Najważniejsze wyzwania dla nowych rektorów i dziekanów
W nowym roku akademickim na większości uczelni publicznych w Polsce gronostaje przywdziewają nowe ekipy rektorskie. Kolejna kadencja będzie szczególnie trudna nie tylko z powodu pandemii…

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…

Jak zwiększyć skuteczność wydziałowej promocji rekrutacji? Badanie opinii
Jak wygląda promocja rekrutacji na wydziałach szkół wyższych? Z czym są największe problemy? Jak można zwiększyć skutecznośc?