

Similar Posts


Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową ustawę o szkolnictwie wyższym. Przez najbliższe dwa-trzy…


Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi zagrożeniami wiąże się z tym problemem także…


Studia.pl – internetowy hub o studiach, biznesie i nauce
Główny portal internetowy Centrum EFEKTY — Studia.net to teraz Studia.pl, a Grupa Mediowa Studia.net zamienia się w Grupę Mediową Studia.pl. Jest to związane z nową…


3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać pod uwagę specyfikę tej generacji. Jak przyciągnąć…


Wspieramy rekrutację i jakość studiów
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”]