Podobne wpisy
Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI” – ankieta
PrzezSebastian SzczęsnyDziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…
INNOWACJE W PROMOCJI WYDZIAŁU i UCZELNI: WYKORZYSTANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI NA FACEBOOKU – WARSZTATY KREATYWNE MARZEC 2025
PrzezSebastian SzczęsnyPodczas marcowych warsztatów on line z zarządzania aktywnością wydziału, instytutu, uczelni na Facebooku. Dowiesz się jak prowadzić go, zyskując jak najlepsze efekty: w tym optymalne zasięgi i interakcje z odbiorcami. Poznasz wyniki analizy dotychczasowych działań. Nabędziesz kompetencje do tworzenia różnych formatów postów przy wykorzystaniu narzędzi SI.
Wykładowcy akademiccy będą zarabiać więcej
PrzezIgorWięcej pieniędzy w systemie Prawie połowa nauczycieli akademickich zatrudnionych na uczelniach państwowych otrzyma podwyżki wynagrodzeń. 1 stycznia 2019…
Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
PrzezSebastian SzczęsnyFirma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…
3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
PrzezSebastian SzczęsnyPokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…
Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEO
PrzezSebastian SzczęsnyBrak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
