Podobne wpisy
Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo
PrzezSebastian Szczęsny
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
PrzezPatryk Cichoracki
LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności…
Jak przygotować uczelnianą kampanię Promocyjną wykorzystując narzędzia IT do zarządzania Projektami — warsztaty kreatywne
PrzezAleksander Anikowski
Praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.
Kierunek pod Lupą (WIDEO)
PrzezSebastian Szczęsny
Kierunek pod Lupą to format wideo realizowany dla uczelni. Jest przedstawieniem studiów w formie opowieści o studentach, absolwentach, wykładowcach.
Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
PrzezSebastian Szczęsny
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…
Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne
PrzezSebastian Szczęsny
Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany