Podobne wpisy

Jak sprawnie przygotować wydarzenie uczelniane wykorzystując narzędzia IT do wspierania organizacji – warsztaty kreatywne
Warsztaty z planowania wydarzeń promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.

NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI – BEZPŁATNY WEBINAR 03.06.2025
Zdiagnozowaliśmy 13 najgroźniejszych błędów w opisach kierunków studiów, które pojawiają się na stronach uczelni, wydziałów i instytutów. Przez nie spada zainteresowanie kandydatów, i spada skuteczność promocji rekrutacji. Przygotowaliśmy 21 konkretnych porad, jak poprawić opisy kierunków studiów, by wspierały, a nie blokowały rekrutację.

Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…