Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Strategia marketingowa - Strona 2

Strategia marketingowa

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)

PrzezSebastian Szczęsny 08/09/202021/10/2024

Przeważającym modelem dydaktyki podczas studiów będzie nauczanie hybrydowe – tak wynika z badania opinii rektorów, dziekanów i innych…

Dowiedz się więcej Jak COVID-19 wpłynie na studia w roku akademickim 2020/21? – opinia władz uczelni (raport z badania)Kontynuuj

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?

PrzezSebastian Szczęsny 28/11/201918/10/2024

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłosiło wyniki rekrutacji na studia w roku akademickim 2019/2020. To przede wszystkim wydarzenie…

Dowiedz się więcej Ranking rekrutacji na studia – co z niego wynika dla uczelni?Kontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Strategia marketingowa|Wideomarketing

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 27/06/201921/10/2024

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać…

Dowiedz się więcej 3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacji

PrzezSebastian Szczęsny 23/01/201921/10/2024

Czego chcą kandydaci na studia? Takie pytania stawia sobie wiele osób odpowiedzialnych na uczelniach za marketing akademicki –…

Dowiedz się więcej Czego chcą kandydaci na studia? Wyniki ankiety o promocji rekrutacjiKontynuuj

Marketing uczelni w “roku Gowina”
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|Strategia marketingowa

Marketing uczelni w “roku Gowina”

PrzezSebastian Szczęsny 03/12/201821/10/2024

Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…

Dowiedz się więcej Marketing uczelni w “roku Gowina”Kontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa|Szkolenia

„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025

PrzezSebastian Szczęsny 17/03/190024/03/2025

Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) mogą być bardzo pomocne w pracy samorządu. Dzięki nim można pracować efektywniej,…

Dowiedz się więcej „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025Kontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 2
  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Mature commercial male pilot Beautiful middle aged woman airplane captain instructor has a meeting
MARKETING WIEDZY Szkolenia
Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankieta

Read More Webinar „Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?” – ankietaKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY e-marketing Promocja studiów w Internecie Strategia marketingowa Szkolenia
„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – BEZPŁATNY WEBINAR 4.12.2024

Read More „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – BEZPŁATNY WEBINAR 4.12.2024Kontynuuj

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
MARKETING WIEDZY Baza wiedzy Strategia marketingowa
Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)

Read More Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)Kontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj