JAK OGARNĄĆ FACEBOOKA WYKORZYSTUJĄC SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ? – WARSZTATY KREATYWNE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z zarządzania aktywnością jednostek uczelnianych na Facebooku nauczysz się pracować efektywniej i skuteczniej. Dowiesz się jak prowadzić go, zyskując jak najlepsze efekty: w tym optymalne zasięgi i interakcje z odbiorcami. Poznasz wyniki analizy dotychczasowych działań na swoim profilu FB wydziału, instytutu, uczelni. Nabędziesz kompetencje do tworzenia różnych formatów postów przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji.
Termin: 14-16.01.2025
Celem szkolenia jest praktyczna nauka zarządzania aktywnością na Facebooku wydziału i instytutu dla osób początkujących i średniozaawansowanych, przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. Za sprawą dobrze zarządzanego konta na FB można zwiększyć skuteczność komunikacji oraz zaoszczędzić czas osób odpowiedzialnych za social media.
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej w grupie do 6 osób.
TERMINY: 14-16.01.2025
- do 13.01.2025 godz. 16.00 – przekazanie uprawnienia do zarządzania profilem wydziału lub instytutu prowadzącemu warsztaty (szanowany czas analizy przez prowadzącego: 2 h)
- 14.01.2025 godz. 10.00-13.00 pierwsza sesja warsztatowa, w tym wyniki analizy (3 h)
- do 14.01.2025 godz. 16.00 – przesłanie różnych postów do analizy przygotowanych na podstawie wiedzy z pierwszego dnia warsztatowego (czas pracy własnej uczestnika: 2 h)
- 16.01.2025 godz. 10.00-13.00 druga sesja warsztatowa (3 h)
- do 10.06.2025 możliwość wykorzystania 1 h indywidualnej konsultacji
To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych na Facebooku, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
To warsztat na poziomie początkującym i średniozaawansowanym.
Główne wartości szkolenia
- małe grupy warsztatowe (do 6 osób),
- analiza dotychczasowej aktywności wydziału / instytutu na FB,
- praca nad konkretnymi formami aktywności na FB,
- indywidualne konsultacje.
Wiele wydziałów i instytutów prowadzi swoją aktywność na Facebooku:
- nie znając mechanizmów działania tego narzędzia,
- traktując swoje media społecznościowe jak wirtualną tablicę ogłoszeń dziekanatu,
- poświęcając zbyt dużo czasu na zarządzanie komunikacją na FB,
- nie wykorzystując sporej części możliwości, jakie daje FB oraz zewnętrzne narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi..
Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania na Facebooku:
- dowiesz się, co robisz dobrze, a co warto poprawić,
- osiągniesz lepszą interakcję w mediach społecznościowych ze studentami, pracownikami uczelni,
- zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do przygotowania treści i publikacji na FB.
Dzięki temu Twoja komunikacja na FB będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne w mediach społecznościowych bardziej efektywne.
- Przygotowanie do warsztatu.
- Przed warsztatem przekazujesz uprawnienia do zarządzania profilem wydziału lub instytutu prowadzącemu warsztaty. Dzięki temu będzie mógł przeanalizować dotychczasową aktywność przy wykorzystaniu narzędzi analitycznych.
- Pierwszy dzień warsztatu – 3 h.
- Dowiesz się, o co chodzi z tym całym Facebookiem, jak działa, co robić, a czego nie robić prowadząc aktywność dla wydziału i instytutu.
- Poznasz wyniki analizy na temat dotychczasowej aktywności na Facebooku, sporządzonej przez Centrum EFEKTY – ze wskazaniem dobrych rozwiązań i zapisów wymagających poprawy.
- Poznasz różne formy aktywności na Facebooku, dowiesz się, jak je wykorzystywać stosując narzędzia takie, jak sztuczna inteligencja, generatory memów, proste programy graficzne i panele do planowania i analizy publikacji.
- Dowiesz się jak działa panel administratora FB czyli Meta Business Suite i dowiesz się, jak go wykorzystywać.
- Zoptymalizujesz ustawienia swojego konta na Facebooku, aby zwiększyć jego skuteczność.
- Praca własna.
- Stworzysz różne formaty postów w ciągu 2 dni po I części warsztatu.
- Drugi dzień warsztatu – 3 h, (po 3 dniach od części pierwszej).
- Wspólnie omówimy po kolei poszczególne posty każdego z uczestników warsztatu i zaproponujemy poprawki.
- Podsumujemy warsztat oraz sformułujemy wnioski.
- Praca własna.
- Zmodyfikujesz swoje działania na FB po uwagach warsztatowych.
- Indywidualne konsultacja po warsztacie – 1 h dla każdego uczestnika.
- Otrzymasz analizę prowadzonych – zmodyfikowanych – działań na FN z uwagami do poprawki.
CO UZYSKASZ DZIĘKI WARSZTATOWI?
- Poznasz mechanizmy działania Facebooka oraz dostępne formy aktywności, ich wady i zalety.
- Kompetencje do samodzielnego przygotowania treści tekstowych, graficznych i wideo na Facebooka.
- Nauczysz się wykorzystywać panel administratora do zarządzania aktywnością na Facebooku.
- Poznasz narzędzia wspierające pracę administratora aktywności na Facebooku.
CENA WARSZTATU
Opłata za szkolenie dla jednostek uczelnianych, których przedstawiciele uczestniczyli w ostatnich webinarach Centrum EFEKTY i złożą zamówienie do końca 2024 r. – 850 zł netto (plus 23% VAT)
Cena regularna 1000,00 zł netto (plus 23% VAT).
TERMIN REJESTRACJI | CENA NETTO (plus 23% VAT) | CENA BRUTTO |
Do 31.12.2024 dla uczestników webinarów | 850 zł | 1045,50 zł |
Cena regularna | 1000 zł | 1230,00 zł |
ZAMÓWIENIE
Pobierz formularz zamówienia (odesłać na adres biuro@efekty.pl):
DANE DO WPŁAT
Centrum EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań
NIP 7792511960
Numer rachunku: 48 1140 2004 0000 3702 7958 2062
Nazwa Banku: mBank
Tytuły przelewu: Piszemy opis kierunku studiów + imię i nazwisko Uczestnika
Opłata zawiera podatek VAT (23%) – osoby planujące skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w sytuacji finansowania uczestnictwa ze środków publicznych proszone są przed uiszczeniem opłaty o poinformowanie nas o tym mailowo na adres biuro@efekty.pl oraz o dostarczenie oświadczenia o zwolnieniu z VAT zawierającego następujące informacje:
podpis osoby upoważnionej ze strony instytucji ubiegającej się o skorzystanie ze zwolnienia z VAT w kwestiach finansowych.
- podstawę prawną,
- imię i nazwisko uczestnika,
- datę i nazwę szkolenia,
- nazwę organizatora: Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.,