Podobne wpisy

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności…

Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna….

Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…

NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się, jak pisać prompty do AI, tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi do sztucznej inteligencji. Poznasz mechanizmy działania takich narzędzi, jak Copilot, Napkin.ai, Neuronwriter.

Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…