Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI” – ankieta
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą przydatne w pracy na uczelni. Prosimy o ocenę spotkania i prowadzącego oraz o informację na temat oczekiwań odnośnie podobnych aktywności.
Prosimy o zostawienie w ankiecie adresu e-mail oraz stosownej adnotacji (w polu Opinia i sugestie) tych z Państwa, którzy:
- chcą otrzymać nagranie webinaru NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI
- prezentację z webinaru w formie PDF
- checklistę 13 błędów i 21 rekomendacji w formie PDF.
- rabat na warsztaty kreatywne tworzenia opisów kierunków studiów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 06.06.2025 r.). W takich warsztatach wzięło udział już 20 przedstawicieli uczelni i wydziałów. SZCZEGÓŁY TUTAJ
- rabat na warsztaty kreatywne ze strategii promocyjnej wydziału lub instytutu w oparciu o model biznesowy Osterwaldera dostosowany do specyfiki marketingu akademickiego (rabat przy złożeniu zamówienia do 30.06.2025 r.) SZCZEGÓŁY TUTAJ
- szukają aktualnie wsparcia w prowadzonych działaniach promocyjnych.
Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.