Close up of male hand showing sign of stoping, rejectioning
|

Webinar „NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI”  – ankieta

Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą przydatne w pracy na uczelni. Prosimy o ocenę spotkania i prowadzącego oraz o informację na temat oczekiwań odnośnie podobnych aktywności.

Prosimy o zostawienie w ankiecie adresu e-mail oraz stosownej adnotacji (w polu Opinia i sugestie) tych z Państwa, którzy:

  • chcą otrzymać nagranie webinaru NAJGORSZE BŁĘDY W OPISACH KIERUNKÓW STUDIÓW. PROBLEM „OSTATNIEJ MILI” W PROMOCJI REKRUTACJI
  • prezentację z webinaru w formie PDF
  • checklistę 13 błędów i 21 rekomendacji w formie PDF.
  • rabat na warsztaty kreatywne tworzenia opisów kierunków studiów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (przy złożeniu zamówienia do 06.06.2025 r.). W takich warsztatach wzięło udział już 20 przedstawicieli uczelni i wydziałów. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • rabat na warsztaty kreatywne ze strategii promocyjnej wydziału lub instytutu w oparciu o model biznesowy Osterwaldera dostosowany do specyfiki marketingu akademickiego (rabat przy złożeniu zamówienia do 30.06.2025 r.) SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • szukają aktualnie wsparcia w prowadzonych działaniach promocyjnych.

Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej – zapraszamy do kontaktu.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *