Concept of teamwork, strategy, vision or education
||

Jak przygotować mini strategię promocyjną wydziału – Szkolenie

Celem szkolenia jest przygotowanie do stworzenia mini strategii promocyjnej dla wydziału, instytutu i innej jednostki uczelnianej. Dostosowane jest do specyfiki pracy osób odpowiedzialnych za promocję – pracowników naukowych, dydaktycznych i administracyjnych szkół wyższych. Dzięki temu działania marketingowe wydziału i instytutu mogą być prowadzone bardziej efektywnie i przynosić lepsze efekty.

Główne wartości szkolenia

  • małe grupy szkoleniowe,
  • program szkolenia dostosowany do specyfiki pracy i wydziału
  • możliwość zgłoszenia przed szkoleniem problemów i wyzwań najbardziej interesujących uczestnika,
  • możliwość kontynuacji na indywidualnych konsultacjach.

Zapisy na Szkolenie

Co zrobić, żeby się zarejestrować?

Szkolenie organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym warsztacie przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.

Dlaczego warto?

Wiele wydziałów i instytutów prowadzi swoją działalność promocyjną:

  • prowadząc działalność ad hoc, na podstawie spływających ofert usług promocyjnych,
  • nie znając „rzemiosła marketingowego” – zajmując się aktywnością promocyjną „bo tak trzeba” albo „bo tak nam narzucono”,
  • podejmując działania promocyjne na podstawie niewymiernych kryteriów (np. „bo wszyscy to robią” albo „bo tak zawsze robiliśmy” lub jedynie na podstawie kryterium jak najniższej ceny,
  • poświęcając zbyt dużo czasu na prowadzenie działalności promocyjnej,
  • nie określając celów adekwatnych do możliwych efektów lub nie mierząc efektów działań.

Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania promocyjne wydziału i instytutu zgodnie z zasadami marketingowego rzemiosła:

  • będziesz w stanie przygotować mini strategię promocyjną wydziału i instytutu,
  • dowiesz się, jakie 10 największych błędów i problemów możesz popełnić prowadząc działania promocyjne,
  • dowiesz się, jak rozumieć w kontekście akademickim przydatne terminy marketingowe,
  • dowiesz się, jakie są alternatywy dla przypadkowych i spontanicznych działań promocyjnych.

Dzięki temu Twoja komunikacja wydziałowa i instytutowa będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne.

Co uzyskasz dzięki Szkoleniu?

  1. Poznasz autorską metodologię 12 Pytań Gramatycznych które pozwolą na zdefiniowanie mini strategii promocyjnej wydziału i instytutu.
  2. Dowiesz się jakich problemów możesz popełnić prowadząc działania promocyjne,
  3. Dowiesz się, jak rozumieć w kontekście akademickim analizę SWOT, mix marketingowy, lejek AIDA, costumer journey, storytelling.
  4. Dowiesz sie, jak warto wyznaczać i mierzyć cele w promocji.

Dla kogo jest nasze szkolenie?

To warsztat dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych, zwłaszcza dla wydziałów i instytutów:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji,
  • dziekanów zainteresowanych tematyką marketingowa.

Jak będzie wyglądało Szkolenie?

Jeden dzień szkolenia – 4 h.

  • Dowiesz się, jakie kroki trzeba wykonać przygotowując mini strategię promocyjną wydziału i instytutu.
  • Dowiesz się, jak dzięki metodzie 12 Pytań Gramatycznych określić:
    • Cele
    • Nadawców
    • Odbiorców – grupę docelową
    • Cafeterię – platformy komunikacji
    • Dobór komunikatów
    • Nośniki działań promocyjnych
    • Ścieżki dotarcia – „candidate journey”
    • Zasięg
    • Zasoby
    • Agendę
    • Dobór partnerów
    • Ewaluację
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać takie narzędzia, jak:
    • analiza SWOT,
    • mix marketingowy,
    • lejek AIDA,
    • costumer journey,
    • storytelling,
    • RTM.

Możliwość zamówienia indywidualnych konsultacji po warsztacie.

Prowadzący

Sebastian Szczęsny, project manager Centrum EFEKTY. Dziennikarz i redaktor Grupy Mediowej Studia.pl. Ekspert z obszaru komunikacji marketingowej, zwłaszcza w obszarze MARKETINGU WIEDZY i marketingu 360°. Ma ponad 20 lat doświadczenia marketingowego i public relations. Realizował działania dla Skoda Auto Polska, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Swarzędz Meble. Jako dziennikarz pracował m.in. dla Gazety Wyborczej, Reuters, TV Biznes. W Centrum EFEKTY od 2012 r. zajmuje się projektami związanymi z budowaniem strategii rozwoju opartego na wiedzy oraz marketingu wiedzy, projektów z obszaru studiów, badań naukowych i innowacyjnego biznesu.

Informacje organizacyjne

Koszt warsztatu

  • 700 zł + 22% VAT w przedsprzedaży
  • 800 zł + 22% VAT cena regularna

Maksymalna liczba uczestników warsztatu:

9 osób w grupie

Sposób przeprowadzenia:

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.

Termin kolejnego Szkolenia

Szkolenia organizujemy cyklicznie 2-3 razy do roku. Jeśli są Państwo wstępnie zainteresowani, prosimy o zostawienie adresu e-mail. Poinformujemy wtedy o najbliższym szkoleniu przynajmniej 2 tygodnie przed jego terminem.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *