Podobne wpisy
Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…
Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Jak przygotować uczelnianą kampanię Promocyjną wykorzystując narzędzia IT do zarządzania Projektami — warsztaty kreatywne
Praktyczna nauka planowania działań promocyjnych i ich realizacji przy użyciu narzędzi IT na potrzeby wydziału i instytutu.

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…

NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się, jak pisać prompty do AI, tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi do sztucznej inteligencji. Poznasz mechanizmy działania takich narzędzi, jak Copilot, Napkin.ai, Neuronwriter.