Uczelnia na miarę potrzeb
21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji „Uczelnia na miarę potrzeb”.
Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym oraz wysyłamy na miejsce naszego przedstawieciela.
Sebastian Szczęsny poprowadzi prelekcję na temat:
„Zmiany w strategii marketingowej uczelni w dobie reformy ministra Gowina”
Ponadto w konferencji weźmie udział ponad 60 osób z całego kraju odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami oraz za działania marketingowe w szkolnictwie wyższym.
Podczas tej edycji prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytania:
- Jak reklamować uczelnie?
- Jak zadbać o studenta z zagranicy?
- Jak pozyskać i komunikować się z „Klientem” – studentem?
- Co to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
- Z jakimi problemami borykają się polskie uczelnie?
- Czy szkolnictwo wyższe można porównywać do działalności biznesowej?
Więcej informacji dostępnych pod linkiem