|

Uczelnia na miarę potrzeb

21 listopada w Warszawie odbędzie się XII edycja konferencji „Uczelnia na miarę potrzeb”.

Objęliśmy to wydarzenie patronatem miedialnym oraz wysyłamy na miejsce naszego przedstawieciela.

Sebastian Szczęsny poprowadzi prelekcję na temat:

„Zmiany w strategii marketingowej uczelni w dobie reformy ministra Gowina”

Ponadto w konferencji weźmie udział ponad 60 osób z całego kraju odpowiedzialnych za zarządzanie uczelniami oraz za działania marketingowe w szkolnictwie wyższym.

Podczas tej edycji prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytania:

  • Jak reklamować uczelnie?
  • Jak zadbać o studenta z zagranicy?
  • Jak pozyskać i komunikować się z „Klientem” – studentem?
  • Co to znaczy nowoczesne metody kształcenia?
  • Z jakimi problemami borykają się polskie uczelnie?
  • Czy szkolnictwo wyższe można porównywać do działalności biznesowej?

Więcej informacji dostępnych pod linkiem

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *