Pomagamy w umiędzynarodowieniu uczelni
Podobne wpisy
Marketing uczelni w “roku Gowina”
Z gmachu parlamentu uleciał latem biały dym. Z początkiem października mamy wreszcie pichcony długimi miesiącami pasztet – nową…
Promujemy polską naukę i naukowców
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Button_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget] [siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]
Zabezpieczone: Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Jak promować wydział i instytut uczelni? | Poradnik dziekana
Promocja wydziału (instytutu, kolegium) jest niepotrzebna – wystarczy to, co robią uczelniane działy promocji i inna administracja centralna….
Minister Czarnek: będą zmiany w szkolnictwie wyższym
O zmianach w ustawie Konstytucja dla Nauki oraz planowanym wpływie ministerstwa na programy studiów i publikacje naukowe mówił…
Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…