Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / Promocja studiów w Internecie - Strona 2

Promocja studiów w Internecie

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

PrzezPatryk Cichoracki 09/07/201918/10/2024

LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności…

Dowiedz się więcej Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywnośćKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa|Szkolenia

„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025

PrzezSebastian Szczęsny 17/03/190024/03/2025

Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) mogą być bardzo pomocne w pracy samorządu. Dzięki nim można pracować efektywniej,…

Dowiedz się więcej „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025Kontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 2
  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Hand of a businessman shaking hands with a Android robot.
MARKETING WIEDZY Archiwum
Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankieta

Read More Webinar „Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy” – ankietaKontynuuj

MARKETING WIEDZY Baza wiedzy Strategia marketingowa
Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideo

Read More Zabezpieczone: Jak opowiadać kandydatom o kierunku studiów? | wideoKontynuuj

Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.
MARKETING WIEDZY Patronat Centrum EFEKTY
Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.

Read More Konferencja EDU IT TRENDS 2019 – Nowe oblicze informatyzacji uczelni.Kontynuuj

Woman and AI robot working together
„TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025

Read More „TWORZENIE W SAMORZĄDZIE TREŚCI W PROSTYM JĘZYKU POLSKIM Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI” – SZKOLENIE MAJ 2025Kontynuuj

Woman and AI robot working together
AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCH

Read More AI POMAGA SAMORZĄDOM W TWORZENIU PISM URZĘDOWYCHKontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj