Przejdź do treści
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY
Get the Book
Strona Główna / e-marketing - Strona 2

e-marketing

Mature commercial male pilot Beautiful middle aged woman airplane captain instructor has a meeting
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa|Szkolenia

”Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”- bezpłatny webinar: Listopad 2024

PrzezSebastian Szczęsny 22/10/202406/02/2025

Rekrutacja na studia w 2025 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Dowiedz się więcej ”Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”- bezpłatny webinar: Listopad 2024Kontynuuj

vintage teal typewriter beside book
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Szkolenia

Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywne

PrzezSebastian Szczęsny 12/03/202418/12/2024

Celem szkolenia jest praktyczna nauka pisania opisów kierunków studiów, w taki sposób żeby były „atrakcyjne” zarówno dla kandydatów…

Dowiedz się więcej Piszemy razem opis kierunku studiów na stronę WWW – warsztaty kreatywneKontynuuj

Young businesspeople using digital devices with facebook logo icons on screens
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Szkolenia

Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywne

PrzezSebastian Szczęsny 12/03/202418/12/2024

Warsztaty kreatywne z FB dla wydziałów i instytutów uczelnianych – poziom początkujących i średniozaawansowany

Dowiedz się więcej Jak ogarnąć Facebooka na wydziale wykorzystując sztuczną inteligencję – warsztaty kreatywneKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Szkolenia

Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — Szkolenie

PrzezAleksander Anikowski 12/03/202418/12/2024

Szkolenie z wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczeni.

Dowiedz się więcej Narzędzia sztucznej inteligencji wspierające promocję studiów i uczelni — SzkolenieKontynuuj

MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?

PrzezPatryk Cichoracki 15/02/202421/10/2024

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Dowiedz się więcej Zabezpieczone: Jak przeprowadzić wywiad ze studentem lub absolwentem uczelni?Kontynuuj

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studia

PrzezSebastian Szczęsny 11/10/202018/10/2024

Nawet 80% uczelni w Polsce prowadzi niebezpieczne strony internetowe, nieposiadające certyfikatu SSL/TSL – ocenia Centrum EFEKTY. Poza klasycznymi…

Dowiedz się więcej Zagrożenia cyberbezpieczeństwa w komunikacji ze studentami i kandydatami na studiaKontynuuj

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Badania i analizy|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa

3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 09/08/201921/10/2024

Pokolenie Z, Pokolenie C, Pokolenie iGen, albo inaczej nazywane Pokolenie XD. Ludzie nazywani „digital natives” (cyfrowymi tubylcami) dojrzewa…

Dowiedz się więcej 3 następne skuteczne sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie

Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywność

PrzezPatryk Cichoracki 09/07/201918/10/2024

LinkedIn zwany „Facebookiem dla biznesu” przedstawił kilka konkretnych zmian wprowadzonych do algorytmu, którego celem jest lepsze budowanie społeczności…

Dowiedz się więcej Aktualizacja algorytmu LinkedIn — nagradzana aktywnośćKontynuuj

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
MARKETING WIEDZY|Baza wiedzy|e-marketing|Strategia marketingowa|Wideomarketing

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z

PrzezSebastian Szczęsny 27/06/201921/10/2024

Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać…

Dowiedz się więcej 3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia ZKontynuuj

AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
MARKETING WIEDZY|e-marketing|Promocja studiów w Internecie|Strategia marketingowa|Szkolenia

„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025

PrzezSebastian Szczęsny 17/03/190024/03/2025

Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) mogą być bardzo pomocne w pracy samorządu. Dzięki nim można pracować efektywniej,…

Dowiedz się więcej „SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDÓW” – SZKOLENIE KWIECIEŃ 2025Kontynuuj

Nawigacja strony

Poprzednia stronaPoprzedni 1 2
  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC
Sticky Note Post It Board Office
MARKETING WIEDZY Strategia marketingowa Szkolenia
Narzędzia IT do zarządzania projektami promocyjnymi na uczelni — Szkolenie

Read More Narzędzia IT do zarządzania projektami promocyjnymi na uczelni — SzkolenieKontynuuj

Pani Snapchat w Centrum EFEKTY
MARKETING WIEDZY W Centrum EFEKTY
Pani Snapchat w Centrum EFEKTY

Read More Pani Snapchat w Centrum EFEKTYKontynuuj

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
MARKETING WIEDZY Patronat Centrum EFEKTY
„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”

Read More „Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”Kontynuuj

Cloud computing for document management. Man using virtual interface to organize and secure files.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDU

Read More SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRACY SAMORZĄDUKontynuuj

Group of multiracial young friends with coats and hats, smiling and watching the social media with a
Film promujący kampanię społeczną

Read More Film promujący kampanię społecznąKontynuuj

Group of smiling turists friends taking a selfie portrait with a cellphone together to share in the
Film promujący atrakcje turystyczne

Read More Film promujący atrakcje turystyczneKontynuuj

NAPISZ DO NAS

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY to firma działająca w obszarach marketingu wiedzy i marketingu miejsc. Naszą dewizą jest: W SAMO SEDNO.

Ideas

Blog

  • MARKETING WIEDZY
  • MARKETING MIEJSC

Links

© 2025 Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY

Facebook X Instagram
Szukaj