NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025
Podczas styczniowych warsztatów on-line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się:
- jak pisać prompty do AI,
- tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi sztucznej inteligencji.
- nauczysz się używać narzędzi takich, jak Copilot, Gemini, ChatGPT, DeepL, Heamingway, LanguageTool, jasnopis, Logios, Napkin.ai i poznasz mechanizmy działania narzędzia Neuronwriter.
Termin: 15.01.2025
Celem szkolenia jest poznanie wachlarza narzędzi AI przydatnych w promocji uczelni, wydziału, instytutu czy katedry. Szkolenie jest dedykowane dla osób początkujących i średniozaawansowanych. Dzięki użyciu odpowiednich narzędzi i planowania można zwiększyć skuteczność komunikacji, zaoszczędzić czas osób zaangażowanych w promocję jednostki oraz budżet na tę promocję przeznaczony.
Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.
TERMIN: 15.01.2025, godz. 10.00-14.00.
Dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych:
- pełnomocników ds. promocji.
- specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
- prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.
Główne wartości szkolenia
- zapoznanie się z narzędziami SI przydatnymi w promocji,
- nauka z praktykiem,
- wiedza o narzędziach dostępnych bezpłatnie.
Wiele uczelni, wydziałów, instytutów prowadzi działania promocyjne:
- tworząc treści własnoręcznie lub przy kosztownym wsparciu zewnętrznym,
- poświęcając czas na pracę w niedostosowanych do tego narzędziach,
- angażując wielu ludzi, którzy mogliby w tym czasie wykonywać inne zadania – np. badania naukowe, pisać publikacje, prowadzić zajęcia lub wykonywać inne działania administracyjne.
- nie wykorzystując szans, jakie dają narzędzia AI
- próbując wykorzystywać narzędzia mało efektywnie, niezgodnie z ich funkcją i możliwościami.
Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania na Facebooku:
- zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do tworzenia treści, grafik, zbierania informacji i spójnego działania,
- osiągniesz lepsze efekty swoich projektów promocyjnych,
- zmniejszysz liczbę osób zaangażowanych w promocję.
Twoja komunikacja będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne – zaoszczędzisz czas i pieniądze swojej jednostki.
- Jedna sesja szkoleniowa (4 h).
- sposób pracy z SI, na co zwracać uwagę, do czego wykorzystywać, jakich błędów nie popełniać,
- sposób użycia powszechnie dostępnych narzędzi SI do przygotowania w języku polskim i angielskim, wpisów, artykułów, zbierania danych i weryfikowania pomysłów promocyjnych (Copilot, ChatGPT, Gemini, DeepL, Hemingway, LanguageTool, jasnopis, Logios, Napkin.ai),
- opracowanie i redakcja (krok po kroku) materiału komunikacyjnego uczelni w języku angielskim z wykorzystaniem różnych narzędzi (na bazie rzeczywistych przykładów i sugestii uczestniczek i uczestników):
- promptowanie SI do tworzenia i modyfikowania materiału w różnych narzędziach (Copilot, ChatGPT, Gemini),
- poprawianie jakości tekstu (DeepL, Language Tool),
- weryfikowanie i redagowanie tekstu pod kątem reguł prostego języka (Hemingway),
- ilustrowanie treści schematami (napkin.ai).
- opracowanie i redakcja treści promocyjnych w języku polskim z użyciem narzędzi SI (w oparciu o istniejące przykłady, oczekiwania uczestniczek i uczestników):
- opracowanie przy pomocy SI nowych wersji materiału dzięki promptowaniu czatów (Copilot, ChatGPT, Gemini),
- korekta tekstu (LT),
- weryfikowanie i redagowanie tekstu pod kątem reguł prostego języka z porównaniem efektów różnych narzędzi (jasnopis, logios),
- ilustrowanie treści schematami (napkin.ai).
- praca nad tekstem w zaawansowanym narzędziu do generowania treści i optymalizowania SEO (Neuronwriter):
- analiza tematu,
- dobór treści konkurencyjnych,
- tworzenie tekstu,
- opracowanie opisu tekstu dla wyszukiwarki,
- redakcja tekstu pod kątem SEO.
CO UZYSKASZ DZIĘKI WARSZTATOWI?
- Poznasz obszary promocji, w których warto skorzystać z narzędzi SI.
- Umiejętność generowania, redagowania i opracowania treści w narzędziach:
- Copilot, Gemini, ChatGPT,
- DeepL, Heamingway, LanguageTool,
- jasnopis, Logios,
- Napkin.ai.
- Kompetencje do samodzielnego tworzenia treści w narzędziu Neuronwriter,
- Zobaczysz, jak używać narzędzi SI do tworzenia treści i różnych formatów przydatnych w promocji cyfrowej.
- Poznasz różne dodatkowe narzędzia tego typu, które możesz wykorzystać w swojej pracy, np. Riverside.fm.
CENA SZKOLENIA
Opłata za szkolenie dla jednostek uczelnianych, których przedstawiciele uczestniczyli w ostatnich webinarach Centrum EFEKTY i złożą zamówienie do końca 2024 r. – 450 zł netto (plus 23% VAT)
Cena regularna 550,00 zł netto (plus 23% VAT).
TERMIN REJESTRACJI | CENA NETTO (plus 23% VAT) | CENA BRUTTO (z 23% VAT) |
Do 31.12.2024 dla uczestników webinarów | 450,00 zł | 553,50 zł |
Cena regularna | 550,00 zł | 676,50 zł |
ZAMÓWIENIE
Pobierz formularz zamówienia (odesłać na adres biuro@efekty.pl):
DANE DO WPŁAT
Centrum EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań
NIP 7792511960
Numer rachunku: 48 1140 2004 0000 3702 7958 2062
Nazwa Banku: mBank
Tytuły przelewu: Sztuczna inteligencja + imię i nazwisko Uczestnika
Opłata zawiera podatek VAT (23%) – osoby planujące skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w sytuacji finansowania uczestnictwa ze środków publicznych proszone są przed uiszczeniem opłaty o poinformowanie nas o tym mailowo na adres biuro@efekty.pl oraz o dostarczenie oświadczenia o zwolnieniu z VAT zawierającego następujące informacje:
- podstawę prawną,
- imię i nazwisko uczestnika,
- datę i nazwę szkolenia,
- nazwę organizatora: Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.,
- podpis osoby upoważnionej ze strony instytucji ubiegającej się o skorzystanie ze zwolnienia z VAT w kwestiach finansowych.
Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań
mail: biuro@efekty.pl