AI-Powered Video Editing: Man and AI Creating and Editing Videos from Text
||

NARZĘDZIA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI WSPIERAJĄCE PROMOCJĘ STUDIÓW, UCZELNI i WYDZIAŁÓW – SZKOLENIE STYCZEŃ 2025

Podczas styczniowych warsztatów on-line z wykorzystania w promocji uczelnianej sztucznej inteligencji dowiesz się:

  • jak pisać prompty do AI,
  • tworzyć, poprawiać, optymalizować teksty i grafiki korzystając z narzędzi sztucznej inteligencji.
  • nauczysz się używać narzędzi takich, jak Copilot, Gemini, ChatGPT, DeepL, Heamingway, LanguageTool, jasnopis, Logios, Napkin.ai i poznasz mechanizmy działania narzędzia Neuronwriter.

Termin: 15.01.2025

Celem szkolenia jest poznanie wachlarza narzędzi AI przydatnych w promocji uczelni, wydziału, instytutu czy katedry. Szkolenie jest dedykowane dla osób początkujących i średniozaawansowanych. Dzięki użyciu odpowiednich narzędzi i planowania można zwiększyć skuteczność komunikacji, zaoszczędzić czas osób zaangażowanych w promocję jednostki oraz budżet na tę promocję przeznaczony.

Warsztat odbywa się on-line na platformie e-learningowej.

TERMIN: 15.01.2025, godz. 10.00-14.00.

Dla osób zajmujących się prowadzeniem uczelnianych działań komunikacyjnych i promocyjnych:

  • pełnomocników ds. promocji.
  • specjalistów ds. social mediów e-marketingu,
  • prodziekanów ds. promocji i rekrutacji.

Główne wartości szkolenia

  • zapoznanie się z narzędziami SI przydatnymi w promocji,
  • nauka z praktykiem,
  • wiedza o narzędziach dostępnych bezpłatnie.

Wiele uczelni, wydziałów, instytutów prowadzi działania promocyjne:

  • tworząc treści własnoręcznie lub przy kosztownym wsparciu zewnętrznym,
  • poświęcając czas na pracę w niedostosowanych do tego narzędziach,
  • angażując wielu ludzi, którzy mogliby w tym czasie wykonywać inne zadania – np. badania naukowe, pisać publikacje, prowadzić zajęcia lub wykonywać inne działania administracyjne.
  • nie wykorzystując szans, jakie dają narzędzia AI
  • próbując wykorzystywać narzędzia mało efektywnie, niezgodnie z ich funkcją i możliwościami.

Jeśli nauczysz się lepiej prowadzić działania na Facebooku:

  • zaoszczędzisz czas i pieniądze dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do tworzenia treści, grafik, zbierania informacji i spójnego działania,
  • osiągniesz lepsze efekty swoich projektów promocyjnych,
  • zmniejszysz liczbę osób zaangażowanych w promocję.

Twoja komunikacja będzie skuteczniejsza, a działania promocyjne bardziej efektywne – zaoszczędzisz czas i pieniądze swojej jednostki.

  1. Jedna sesja szkoleniowa (4 h).
    • sposób pracy z SI, na co zwracać uwagę, do czego wykorzystywać, jakich błędów nie popełniać, 
    • sposób użycia powszechnie dostępnych narzędzi SI do przygotowania w języku polskim i angielskim, wpisów, artykułów, zbierania danych i weryfikowania pomysłów promocyjnych (Copilot, ChatGPT, Gemini, DeepL, Hemingway, LanguageTool, jasnopis, Logios, Napkin.ai),
    • opracowanie i redakcja (krok po kroku) materiału komunikacyjnego uczelni w języku angielskim z wykorzystaniem różnych narzędzi (na bazie rzeczywistych przykładów i sugestii uczestniczek i uczestników):
      • promptowanie SI do tworzenia i modyfikowania materiału w różnych narzędziach (Copilot, ChatGPT, Gemini),
      • poprawianie jakości tekstu (DeepL, Language Tool),
      • weryfikowanie i redagowanie tekstu pod kątem reguł prostego języka (Hemingway),
      • ilustrowanie treści schematami (napkin.ai).
    • opracowanie i redakcja treści promocyjnych w języku polskim z użyciem narzędzi SI (w oparciu o istniejące przykłady, oczekiwania uczestniczek i uczestników):
      • opracowanie przy pomocy SI nowych wersji materiału dzięki promptowaniu czatów (Copilot, ChatGPT, Gemini),
      • korekta tekstu (LT),
      • weryfikowanie i redagowanie tekstu pod kątem reguł prostego języka z porównaniem efektów różnych narzędzi (jasnopis, logios),
      • ilustrowanie treści schematami (napkin.ai).
    • praca nad tekstem w zaawansowanym narzędziu do generowania treści i optymalizowania SEO (Neuronwriter):
      • analiza tematu,
      • dobór treści konkurencyjnych,
      • tworzenie tekstu,
      • opracowanie opisu tekstu dla wyszukiwarki,
      • redakcja tekstu pod kątem SEO.

OLEK ANIKOWSKI

Doradca edukacyjny Centrum EFEKTY.
Ekspert komunikacji, w szczególności marketingu i PR szkół wyższych. Od 2023 r. wspiera Centrum EFEKTY swoją wiedzą i doświadczeniem. 
Przez ponad 20 lat był związany z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym 14 lat kierował uniwersyteckim działem promocji. Następnie jako zewnętrzny ekspert wspierał powstanie strategii marketingowej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu. Współpracuje w projektach edukacyjnych i komunikacyjnych z partnerami z uczelni europejskich, ma także doświadczenie w budowaniu relacji z działami komunikacyjnymi uniwersytetów z USA. 
Pracuje jako specjalista ds. PR i marketingu w Centrum Nauki Experyment w Gdyni. 

CO UZYSKASZ DZIĘKI WARSZTATOWI?

  1. Poznasz obszary promocji, w których warto skorzystać z narzędzi SI.
  2. Umiejętność generowania, redagowania i opracowania treści w narzędziach:
    • Copilot, Gemini, ChatGPT,
    • DeepL, Heamingway, LanguageTool,
    • jasnopis, Logios,
    • Napkin.ai.
  3. Kompetencje do samodzielnego tworzenia treści w narzędziu Neuronwriter,
  4. Zobaczysz, jak używać narzędzi SI do tworzenia treści i różnych formatów przydatnych w promocji cyfrowej. 
  5. Poznasz różne dodatkowe narzędzia tego typu, które możesz wykorzystać w swojej pracy, np. Riverside.fm.

CENA SZKOLENIA

Opłata za szkolenie dla jednostek uczelnianych, których przedstawiciele uczestniczyli w ostatnich webinarach Centrum EFEKTY i złożą zamówienie do końca 2024 r. – 450 zł netto (plus 23% VAT)

Cena regularna 550,00 zł netto (plus 23% VAT).

ZAMÓWIENIE

Pobierz formularz zamówienia (odesłać na adres biuro@efekty.pl):

DANE DO WPŁAT

Centrum EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań
NIP 7792511960 
Numer rachunku: 48 1140 2004 0000 3702 7958 2062
Nazwa Banku: mBank

Tytuły przelewu: Sztuczna inteligencja + imię i nazwisko Uczestnika

Opłata zawiera podatek VAT (23%) – osoby planujące skorzystać ze zwolnienia z podatku VAT w sytuacji finansowania uczestnictwa ze środków publicznych proszone są przed uiszczeniem opłaty o poinformowanie nas o tym mailowo na adres biuro@efekty.pl oraz o dostarczenie oświadczenia o zwolnieniu z VAT zawierającego następujące informacje:

  • podstawę prawną,
  • imię i nazwisko uczestnika,
  • datę i nazwę szkolenia,
  • nazwę organizatora: Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.,
  • podpis osoby upoważnionej ze strony instytucji ubiegającej się o skorzystanie ze zwolnienia z VAT w kwestiach finansowych.

Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY Sp. z o.o.
ul. Niegolewskich 19/4, 60-233 Poznań

mail: biuro@efekty.pl

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *