Podobne wpisy

„SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW” – BEZPŁATNY WEBINAR 4.12.2024
Narzędzia związane ze sztuczną inteligencją (SI/AI) są coraz powszechniej używane w marketingu. Dzięki nim można pracować efektywniej, oszczędzając…

Promocja rekrutacji vs. sztuczna inteligencja i kryzys gospodarczy – bezpłatny webinar: czerwiec 2023
Rekrutacja na studia w 2023 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Narzędzia IT do zarządzania projektami promocyjnymi na uczelni — Szkolenie
Szkolenie o narzędziach IT do zarządzania działaniami i projektami promocyjnymi uczelni wydziału i instytutu.

3 sposoby na zainteresowanie studiami kandydata z Pokolenia Z
Właśnie opuszczają uczelnie pierwsi absolwenci z Pokolenia Z. To oznacza, że każda kolejna rekrutacja na studia musi brać…

Jak skutecznie skomercjalizować badania naukowe — radzi GE Company Polska
Firma to nie tylko sponsor, a uczelnia to nie supermarket — na tej zasadzie opierają się projekty komercjalizacyjne,…

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…