Podobne wpisy

„Uczelnie w procesie zmian – wyzwania komunikacyjne i marketingowe” XXXIII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
PrzezPatryk Cichoracki
Mamy zaszczyt zaprosić przedstawicieli polskiego środowiska akademickiego do wzięcia udziału w XXXIII Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni…
Zabezpieczone: SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROMOCJI STUDIÓW | WIDEO
PrzezSebastian Szczęsny
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

Webinar “Jak poprawić wydziałową e-komunikację ze studentami i kandydatami na studia”- ankieta
PrzezSebastian Szczęsny
Dziękujemy bardzo za wzięcie udziału w webinarium. Mamy nadzieję, że było dla Państwa interesujące, a przekazane treści będą…

”Wydziałowa promocja studiów — jak dobrze zacząć?”- bezpłatny webinar: Listopad 2024
PrzezSebastian Szczęsny
Rekrutacja na studia w 2025 r. i w kolejnych latach może być jednym z trudniejszych wyzwań dla polskich…

Okiem studentów (WIDEO)
PrzezSebastian Szczęsny
Okiem Studentki / Okiem Studenta: format wideo dla uczelni. Jest subiektywną opinią o kierunku studiów, specjalności, „podyplomówce”.

Jak skutecznie promować „trudny” kierunek studiów? (Miniporadnik)
PrzezSebastian Szczęsny
Inżynieria materiałowa to tylko jeden z tych kierunków studiów, które są trudne do wypromowania wśród kandydatów. W jaki…